تیم طراحی سایت

تیم طراحی سایت

هر کاری اگر به صورت تیمی انجام بگیرد نتیجه بهتری دارد، طراحی سایت نیز به همین صورت است. شرکت های طراحی سایت اگر به صورت حرفه ای مشغول به کار باشند، دارای تیمی خبره هستند که هر کدام از آن ها مسئولیت کار خاصی را به عهده گرفته آن را به خوبی انجام می دهند.

در این گونه تیم ها کار به صورت دسته جمعی انجام شده و مرحله به مرحله جلو می رود. در ابتدا که مشتری برای سفارش طراحی سایت به شرکت مراجعه می کند با مدیر تیم راجع به وب سایتی که می خواهد داشته باشد و خصوصیات آن صحبت می کند.

وظایف تیم طراحی سایت

پس از اینکه ویژگی ها و گرافیک مدنظر مشتری مشخص شد، تیم طراحی سایت کار خود را شروع می کند. ابتدا قالب اصلی سایت در فتوشاپ طراحی شده و به مشتری ارائه می شود. مشتری پس از بررسی آن تغییرات احتمالی را اعلام کرده و منتظر طراحی جدید می ماند.

طراحی سایت

این طراحی در فتوشاپ آنقدر تغییر می کند تا دقیقاً مطابق با سلیقه مشتری درآید. پس از تأیید مشتری مرحله بعدی شروع می شود که همان پیاده سازی طرح فتوشاپ می باشد.

وب سایت هایی که به صورت اختصاصی طراحی می شوند نیاز به زمان بیشتری برای کد نویسی دارند. برنامه نویسی و کدنویسی طرح کاملاً با دقت و با کم ترین درصد خطا انجام می گیرد. کدهای نوشته شده بسیار تمیز، مرتب و بهینه بوده و از نوشتن کدهای اضافه در آن خودداری می شود.

تمیز نوشتن کدها تأثیر زیادی در سرعت و سئوی وب سایت دارد. و اینکه هر چقدر سرعت وب سایت بالاتر باشد میزان رضایت کاربران سایت بیشتر می شود. سئوی سایت نیز بهبود یافته و در نتایح انجام شده در موتورهای جستجو بهتر نشان داده می شود.

به طور کلی می توان گفت که شرکت های طراحی سایت تمامی مراحل را به خوبی انجام داده وهدف اصلی آن ها کسب رضایت مشتری می باشد.

نوشته تیم طراحی سایت اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *