طراحی سایت آسان

طراحی سایت آسان

به دلیل پیشرفت زیادی که طراحی سایت در چند سال اخیر داشته، طرفداران زیادی پیدا کرده است. و افراد تمایل زیادی به داشتن وب سایت نشان می دهند.

برخی از این افراد چیزهایی راجع به طراحی سایت آسان و طراحی سایت از طریق قالب های آماده شنیده اند و تصور می کنند که با هزینه ای ناچیز می توانند صاحب وب سایتی کامل و بدون نقص شوند.

حتی برخی از آن ها فکر می کنند که خودشان بدون داشتن هیچ گونه اطلاعاتی در زمینه طراحی سایت، می توانند وب سایتی فوق العاده داشته باشند.

باید به این دسته از افراد بگوئیم که هر کاری نیاز به تخصص و مهارت دارد. و این تصور که همه می توانند وب سایت خود را به راحتی ایجاد کنند، تصوری اشتباه است.

طراحی سایت

معایب طراحی سایت با قالب های آماده

اگر شخصی برای طراحی وب سایت خود از قالب های آماده و رایگانی که در برخی سایت ها وجود دارد استفاده کند، در آینده با مشکلات زیادی رو به رو خواهد شد، و به این دلیل که دانش کافی در این زمینه را ندارد، ممکن است وب سایت او به طور کامل از بین برود.

قالبی که به طور رایگان در وب سایت ها قرار می گیرد، به احتمال زیاد دارای ایراداتی می باشد و توسط برخی از هکرها دست کاری شده است. پس قابل اعتماد نبوده و نمی توان یک وب سایت را روی آن ها پیاده سازی کرد.

پس می توان گفت که امنیت این گونه وب سایت ها بسیار پائین است و این مورد در وب سایت های فروشگاهی از اهمیت بالاتری برخوردار است.

در کل می توان گفت در صورتی که تمایل به طراحی سایت دارید و می خواهید وب سایت شما باعث پیشرفت در کسب و کار شما شود، باید مقداری بیشتر هزینه کرده و این کار را به کاردان بسپارید تا در آینده به مشکلی برخورد نکنید.

نوشته طراحی سایت آسان اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *