طراحی سایت تجاری

طراحی سایت تجاری

تجارت یکی از مشاغل بسیار گسترده و متنوع در کشور است که در آن رقابت بسیار شدید بوده و طراحی سایت می تواند کمک زیادی به موفقیت در این عرصه کند.

امکانات طراحی سایت تجاری

این وب سایت ها باید بسیارعالی و به صورت تخصصی طراحی شوند و از گرافیک منحصر به فردی برخوردار باشند. کاربر پس از ورود به این گونه وب سایت ها باید بتواند به قسمت های مختلف آن دسترسی آسان داشته باشد.

معمولاً طراحی سایت های تجاری باید به گونه باشد که به درگاه بانک وصل شده و امکان خرید محصول از وب سایت وجود داشته باشد. پس جزء طراحی وب سایت فروشگاهی به حساب می آیند.

گالری تصاویر یکی از امکانات مهم این وب سایت ها می باشد که می توان از عکس هایی با کیفیت و مرتبط با محصولات شرکت در آن استفاده کرد. این تصاویر در واقع معرف کالاهای شرکت می باشند.

طراحی سایت تجاری حتماً باید به صورت ریسپانسیو بوده و در تمامی دستگاه ها اعم از لپ تاپ، تبلت و گوشی با ظاهری خوب نمایش داده شود. در غیر این صورت تعداد کاربران آن مرتب کم شده و بازدیدهای سایت کاهش می یابد.

طراحی سایت

صفحه درباره ما نیز بخشی از وب سایت است که اطلاعات راجع به شرکت، اعضای آن و پیشینه ای که دارد، ذکر می شود. از این طریق کاربران می توانند با شرکت بیشتر آشنا شوند.

در صفحه ارتباط با ما نیز راه های برقراری تماس با مدیریت شرکت، آدرس و ایمیل های شرکت ذکر می شود.

در این وب سایت ها می توان بخشی را نیز به اخبار اختصاص داد و خبرهای مربوط به دنیای تجارت و تغییر قیمت ها را در آن بیان کرد.

باکس سرچ نیز می تواند به مشتری در پیدا کردن محصول مورد نظرش کمک کند. کافی است نام یا کد محصول وارد شود.

نوشته طراحی سایت تجاری اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *