طراحی سایت در تهران

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت در تهران را می توان از بهترین روش های تبلیغاتی برای کسب و کار نام برد. همان طور که همه ما می دانیم، بسیاری از مشاغل جامعه برای کسب در آمد بیشتر و سود دهی بالاتر از انواع تبلیغات به منظور جلب مشتری استفاده می کنند.

افرادی که به طراحی سایت گرایش پیدا می کنند، احتمالاً شاهد اثرات آن بر افزایش سود صاحبان آن بوده اند. و می دانند که داشتن وب سایت نوعی اعتبار نیز به حساب می آید.

طراحی سایت ریسپانسیو در تهران

استفاده از دستگاه های هوشمند در چندین سال اخیر رشد زیادی داشته است. این دستگاه ها مانند گوشی موبایل یا تبلت ها دارای صفحه نمایشی کوچک تر نسبت به لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی هستند.

بنابراین در زمان طراحی وب سایت باید به این نکته دقت کرد که نسخه مخصوص موبایل و تبلت نیز طراحی شود. تا کاربری که با گوشی وارد وب سایت می شود بتواند به راحتی از آن استفاده کرده و در خواندن مطالب با مشکلی مواجه نشود.

طراحی سایت

ویژگی های طراحی سایت ریسپانسیو

وقتی برای یک وب سایت نسخه موبایل طراحی می شود، باید بسیاری از مطالب و محتوای غیر ضروری حذف گردد. به این دلیل که اگر حجم مطالب زیاد باشد، کاربری که با موبایل وارد وب سایت می شود را خیلی زود خسته می کند.

تصاویری که برای وب سایت در نظر گرفته می شوند باید به نحوی باشند که در موبایل یا تبلت به خوبی رؤیت شده و به گونه ای نباشد که بخشی از آن حذف شود.

طراحی دکمه ها باید به صورتی باشد که لمس آن با انگشت راحت باشد و کاربر به آسانی بتواند روی آن ها کلیک کند. و فاصله بین دکمه ها به اندازه ای باشد که اشتباهی در کلیک کردن رخ ندهد.

منوی وب سایت نیز باید به راحتی باز و بسته شده و کاربر بتواند به صفحه مورد نظر خود دسترسی داشته باشد.

نوشته طراحی سایت در تهران اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *