پکیج طراحی سایت

پکیج طراحی سایت

شرکت های طراحی سایت که به صورت حرفه ای مشغول به کار بوده و وب سایت هایی را برای افراد یا شرکت های مختلف طراحی می کنند، دارای چند پکیج طراحی سایت هستند.

این پکیج ها شامل طراحی سایت فروشگاهی، طراحی وب سایت شخصی، طراحی وب سایت شرکتی و … می باشند.

طراحی سایت فروشگاهی

این پکیج برای افرادی که تمایل دارند کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنند مفید می باشد، در این مدل وب سایت ها، امکان خرید کالا و محصولات به صورت آنلاین وجود داشته و مشتری از طریق سایت به درگاه بانک متصل می شود.

امنیت در وب سایت های فروشگاهی اهمیت زیادی داشته و باید به آن توجه نمود. برای این کار تهیه گواهی SSL امری ضروری است. البته نصب SSL روی سایت نیاز به مهارت داشته و باید توسط متخصص انجام شود.

طراحی سایت

طراحی وب سایت شرکتی

این پکیج برای شرکت هایی که تمایل به معرفی خود دارند، کاربرد دارد. یک شرکت برای تبلیغ کسب و کار خود و شناخته شدن نیازمند تبلیغ می باشد. یکی از بهترین راه های تبلیغی داشتن یک وب سایت حرفه ای می باشد.

ظاهر و گرافیک وب سایت های شرکتی بسیار مهم است و باید به گونه ای باشد که در دید کاربری که وارد سایت می شود، بسیار مطلوب و جذاب باشد.

سرعت نیز در این گونه وب سایت ها مهم بوده و باید سعی شود کد نویسی سایت به گونه ای انجام شود که بهترین سرعت را داشته باشد.

سرعت بالای وب سایت باعث می شود رتبه بهتری به وب سایت تعلق بگیرد. و این نکته نیز باعث نمایش بهتر وب سایت در نتایج سرچ گوگل می شود.

طراحی وب سایت شخصی

افرادی که به هر دلیل خواهان معرفی خود و مهارت هایشان هستند از این نوع طراحی سایت استفاده می کنند. حتی می توانند محصولات یا هنرهای خود را روی وب سایت به فروش برسانند.

 

نوشته پکیج طراحی سایت اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *