امکانات طراحی سایت

امکانات طراحی سایت

در واقع امکانات طراحی سایت اینترنتی به نوع وب سایت بستگی دارد. به این صورت که هر وب سایت نیازمند یک سری امکانات منحصر به فرد و مخصوص به خود می باشد.

به عنوان مثال امکانات مورد نیاز برای وب سایت شخصی و فروشگاهی در بیشتر موارد متفاوت است. و به نوع کاربری وب سایت بستگی دارد. در زیر به بیان برخی امکانات وب سایت های مختلف می پردازیم:

طراحی وب سایت فروشگاهی

این مدل وب سایت ها به این دلیل که محصولاتی را به فروش می رسانند باید قابلیت متصل شدن به درگاه بانک را داشته باشند. و مشتری بتواند به صورت آنلاین وجه کالا را بپردازد.

امنیت این وب سایت ها نیز بسیار مهم می باشد. و باید به گونه ای باشد که امکان هک شدن وب سایت توسط هکرها و رباط های مخرب وجود نداشته باشد.

طراحی سایت

طراحی سایت شخصی

در این وب سایت ها، صفحات «درباره من» و «تماس با من» باید وجود داشته باشد. همچنین گالری تصاویر که عکس های شخصی فرد و یا تصاویری که از هنرها و مهارت های خود تهیه می کند، در آن قرار می گیرد.

صفحات مربوط به اخبار، اتفاقات و وبلاگ از دیگر بخش های یک وب سایت شخصی می باشد. لینک های مربوط به شبکه های اجتماعی نیز می تواند در این وب سایت ها قرار بگیرند.

طراحی سایت شرکتی

این گونه وب سایت ها جهت معرفی یک شرکت ایجاد می شوند و می توان در آن ها دسته بندی محصولات را به منظور معرفی قرار داد.

بخش وبلاگ این وب سایت ها نیز بسیار مهم است، زیرا مقالاتی که راجع به محصولات شرکت نوشته شده و در وب سایت قرار می گیرند، مخاطبان را به سمت آن هدایت می کنند.

امکانات در هر وب سایت متفاوت بوده و به شرکت طراحی سایت نیز بستگی دارد. در صورتی که شرکت طراحی وب سایت حرفه ای باشد، شما می توانید امکانات بیشتری را برای وب سایت خود در نظر بگیرید.

نوشته امکانات طراحی سایت اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *