طراحی سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز

استفاده از طراحی سایت در تمامی مشاغل و حرفه ها نقشی بزرگ ایفا کرده است. افراد یا شرکت هایی که از وب سایت برای پیشبرد کارهای خود استفاده می کنند کاملاً این موضوع را درک کرده اند.

رابط کاربری در طراحی سایت

هر وب سایت دارای جنبه های مختلفی است و موارد زیادی باید رعایت شود تا یک وب سایت به طرز رضایت بخشی کارایی داشته باشد. یکی از این موارد رابط کاربری یا گرافیک وب سایت می باشد.

طراحی سایت

رابط کاربری یا User Interface همان عامل ارتباط کاربر با سیستم می باشد. به قسمتی از ابزار که که برای کاربر قابل رؤیت و لمس باشد، رابط کاربری گفته می شود.

رابط کاربری وب سایت همان بخشی است که کاربر با آن سر و کار دارد و به محض ورود به سایت آن را می بیند. چگونگی رابط کاربری از اهمیت بالایی برخوردار است.

این بخش از وب سایت نیاز به تخصص دارد و کارشناس UI باید به گونه ای رابط کاربری را طراحی کند که کاربر را به وب سایت را جذب کرده و باعث شود کاربر مدت زمان بیشتری در وب سایت مانده و از آن استفاده کند.

موارد مهم راجع به رابط کاربری

استفاده از رنگ های مناسب و هماهنگ به گونه ای از دید کاربر زننده نباشد، بسیار مهم است. رنگ ها باید به گونه ای انتخاب شوند که چشم کاربر با دیدن صفحه وب سایت اذیت نشده و بتواند به راحتی مطالب را مطالعه کند.

فونت زیبا و خوانا نیز در طراحی سایت حرفه ای اهمیت بالایی دارد. باید از یک فونت که با نوع وب سایت تناسب داشته باشد، استفاده گردد. در هر صفحه از وب سایت نباید از چندین فونت با تفاوت زیاد استفاده کرد به این دلیل که هماهنگی بین متن ها را از بین می برد، و به گونه آشفتگی ایجاد می کند.

ترتیب قرار گیری عناصر در صفحه نیز اهمیت بالایی دارد. از قرار دادن عناصر با فاصله خیلی کم یا خیلی زیاد در کنار هم خودداری شود.

نوشته طراحی سایت در تبریز اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *