طراحی سایت در رشت

طراحی سایت در رشت

از بین راه های تبلیغاتی برای مشاغل مختلف می توان به طراحی سایت تهران اشاره کرد. طراحی وب سایت توانسته است تأثیرات بسیار زیادی در رونق و پیشرفت کسب و کار ایجاد کند.

این در صورتی است که سایر راه های تبلیغاتی میزان اثربخشی کمی نسبت به این راه دارند. به این دلیل که هزینه های سنگین داشته و تأثیر موقت دارند.

پس در صورتی که تمایل دارید تبلیغی ماندگار و به صرفه برای شغل خود ایجاد کنید، بهتر است به یکی از شرکت های حرفه ای که در زمینه طراحی سایت فعالیت می کند، مراجعه نمائید. ایشان می توانند مشاوره های مفید و سودمندی در این مورد به شما ارائه دهند.

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت

یکی از مسائلی که در وب سایت های قدیمی به آن توجه نمی شد، مسأله ریسپانسیو بودن وب سایت بود. به این دلیل که استفاده از موبایل و تبلت برای ورود به اینترنت و وب سایت ها، رایج نبود و مردم تنها با کامپیوترها و لپ تاپ ها وارد سایت ها می شدند.

اما در عصر حاضر اکثر مردم با گوشی های خود و یا تبلت ها وارد وب سایت های مختلف می شوند. شاید این سوال برای شما پیش آید که ریسپانسیو بودن وب سایت به چه معناست؟

حتماً این را می دانید که سایز صفحه نمایش در دستگاه های مختلف، متفاوت است، حال اگر یک طراح سایت بخواهد وب سایتی که ایجاد می کند، روی همه این دستگاه ها به خوبی نمایش داده شود، باید از طراحی سایت ریسپانسیو استفاده کند.

در این نوع طراحی اگر شما وب سایت را با گوشی هوشمند خود باز کنید مشاهده می کنید که هیچ نیازی به اسکرول افقی و زوم کردن وجود ندارد. به این دلیل که سایز المان ها، دکمه ها و نحوه نمایش آن ها به گونه ای است که شما به راحتی می توانید از بخش های مختلف وب سایت استفاده نمائید.

نوشته طراحی سایت در رشت اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *