تاثیر شبکه های اجتماعی بر فروشگاه اینترنتی

خریداران اینترنتی علاقه ی زیادی به استفاده از شبکه های اجتماعی دارند تا محصولات مورد علاقه ی شان را با دوستانشان در میان بگذارند. پس این خبر خوبی برای شما به عنوان صاحب یک فروشگاه اینترنتی  است، سایت خود را با نرم افزار فروشگاه اینترنتی ای طراحی کنید که به اشتراک گذاری محصولات و خدمات در شبکه های محبوب اجتماعی ساده تر گردد.

استفاده از شبکه های اجتماعی بین تمام افراد جامعه فراگیر شده است پس فکر خوبی است اگر شما هم از این مسئله به نفع کسب و کار و فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید و با قابلیت به اشتراک گذاشتن خدمات و یا محصولاتتان این امکان را به مشتریان خود بدهید که به سادگی به کمک شبکه های اجتماعی برای شما مشتری جذب کنند،برای درک بهتر این موضوع در ادامه با ما همراه باشید.

با استفاده از شبکه های اجتماعی قادر خواهید بود تا موفقیت بیشتری را برای فروشگاه اینترنتی خود کسب کنید. در این مقاله شیوه ی صحیح این کار را به شما آموزش می دهیم …

شبکه های اجتماعی ، فروشگاه اینترنتی ، تعریف شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی موبایل ، تاریخچه شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی در ایران ، انواع شبکه های اجتماعی مجازی ، انواع شبکه های اجتماعی در اینترنت ، شبکه های اجتماعی جدید ، مقاله شبکه های اجتماعی

۱. افزایش ترافیک

به محض به اشتراک گذاری مطالب شما در شبکه های اجتماعی توسط هر مشتری، دوستان و خانواده ی آنها قادر به دیدن مطالب سایت فروشگاهی شما هستند. آنها می خواهند ببینند این محصول جالب در چه فروشگاه اینترنتی ای عرضه می شود و به همین دلیل علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر می شوند. مصرف کنندگان مدرن همیشه دوست دارند جزو اولین کسانی باشند که محصول جدیدی را امتحان می کنند. مشتری های خود را تشویق کنید تا به صورت فعال مطالب فروشگاه اینترنتی شما را به اشتراک بگذارند و با انجام اینکار می توانید انتظار بازدیدهای جدید از دنبال کننده های جدید را داشته باشید.

۲. توصیه ی دوستان به عنوان اهرم اصلی

شبکه های اجتماعی ، فروشگاه اینترنتی ، تعریف شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی موبایل ، تاریخچه شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی در ایران ، انواع شبکه های اجتماعی مجازی ، انواع شبکه های اجتماعی در اینترنت ، شبکه های اجتماعی جدید ، مقاله شبکه های اجتماعی

استفاده از ابزارهای شبکه های اجتماعی در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی تان به مشتری های شما این امکان را می دهد که محصولات شما را با دوستان و خانواده ی خود به اشتراک بگذارند. وقتی دنبال کننده های شما (Followers) توصیه ی دوستان خود در مورد یک محصول را می بینند اعتماد بیشتری برای خرید پیدا می کنند. خریدارانی که محصولات شما را به اشتراک می گذارند در حقیقت به فروشگاه شما اعتبار می بخشند که همین مورد در میزان موفقیت بیشتر فروشگاه اینترنتی شما نقش مهمی دارد. بیشتر مصرف کنندگان، در هنگام خرید، توصیه ی دوستان و خانواده ی خود را در اولویت قرار می دهند. پس بهتر است از این فرصت طلایی استفاده کنید و روند به اشتراک گذاری مطالب در سایت خود را ساده تر کنید.

مصرف کنندگان مدرن همیشه دوست دارند جزو اولین کسانی باشند که محصول جدیدی را امتحان می‌کنند.

۳. برندسازی

شبکه های اجتماعی ، فروشگاه اینترنتی ، تعریف شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی موبایل ، تاریخچه شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی در ایران ، انواع شبکه های اجتماعی مجازی ، انواع شبکه های اجتماعی در اینترنت ، شبکه های اجتماعی جدید ، مقاله شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی به شما کمک می کنند تا نام برند خود را بر سر زبان ها بیندازید. استفاده از شبکه های اجتماعی باعث می شود که برند شما توسط افراد بیشتری دیده شود. نکته ی اساسی این است که هر دنبال کننده دوستانی با سلیقه ی تقریبا مشابه هم دارد و همین باعث می شود که آنها علاقه ی بیشتری برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و فروشگاه اینترنتی شما داشته باشند.

۴. اشتراک گذاری مطالب شبکه های اجتماعی را در فروشگاه اینترنتی خود فعال کنید

شبکه های اجتماعی ، فروشگاه اینترنتی ، تعریف شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی موبایل ، تاریخچه شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی در ایران ، انواع شبکه های اجتماعی مجازی ، انواع شبکه های اجتماعی در اینترنت ، شبکه های اجتماعی جدید ، مقاله شبکه های اجتماعی

استفاده از ابزارهایی برای به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی باعث افزایش بازدیدهای شما و تبلیغات به شیوه ی دهان به دهان و در نهایت فروش اینترنتی بیشتر برای فروشگاه مجازی تان می شود. فروشگاه اینترنتی داده ورزان به شما امکان استفاده از ابزارهای قدرتمندی را برای به اشتراک گذاری مطالب می دهد. با استفاده از ابزاری به نام اضافه کردن خریداران به مشتری های خود این امکان را بدهید که مطالب سایت و محصولات فروشگاه اینترنتی تان را به راحتی با دوستان خود به اشتراک بگذارند. بیایید با هم چند مورد از ویژگی های این ابزار را مرور کنیم.

۵. به اشتراک گذاری مستقیم محصولات به جای مطالب

شبکه های اجتماعی ، فروشگاه اینترنتی ، تعریف شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی موبایل ، تاریخچه شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی در ایران ، انواع شبکه های اجتماعی مجازی ، انواع شبکه های اجتماعی در اینترنت ، شبکه های اجتماعی جدید ، مقاله شبکه های اجتماعی

برخلاف سایر ابزارهای موجود، شما قادر خواهید بود محصولات فروشگاه اینترنتی را به راحتی با دوستان خود به اشتراک بگذارید به طوریکه توضیحات محصول، قیمت و سایر ویژگی های آن به راحتی قابل رویت باشد.

۶. تشویق مشتریان برای به اشتراک گذاری محصولات

شبکه های اجتماعی ، فروشگاه اینترنتی ، تعریف شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی موبایل ، تاریخچه شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی در ایران ، انواع شبکه های اجتماعی مجازی ، انواع شبکه های اجتماعی در اینترنت ، شبکه های اجتماعی جدید ، مقاله شبکه های اجتماعی

با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود برای مشتری های خود برنامه ای را در نظر بگیرید که با اشتراک گذاری محصولات تان، بتوانند از کوپن تخفیف فروشگاه اینترنتی شما استفاده کنند و به این ترتیب افراد بیشتری را تشویق کنید تا محصولات فروشگاه مجازی شما را به اشتراک بگذارند.

منبع : داده ورزان

نوشته تاثیر شبکه های اجتماعی بر فروشگاه اینترنتی اولین بار در همیار توسعه | HamyarDev پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *