طراحی سایت کافی شاپ

طراحی سایت کافی شاپ

شاید به این فکر کنید که یک کافی شاپ چه نیازی به طراحی سایت حرفه ای  خواهد داشت! اما داشتن وب سایت می تواند فوایدی برای کافی شاپ داشته باشد.

افرادی که برای گذران وقت و بودن با دوستان تصمیم می گیرند به کافی شاپ بروند، احتمال دارد که در اینترنت جستجو کرده و نزدیک ترین، مناسب ترین و زیباترین کافی شاپ را پیدا کنند.

اگر مدیر کافی شاپی، برای داشتن طراحی وب سایت اقدام نماید، می تواند شانس خود را برای داشتن مهمانان بیشتر افزایش دهد.

امکانات طراحی سایت کافی شاپ

در این وب سایت ها گرافیک سایت بسیار پر اهمیت بوده و باید نمایان گر محیط و فضای کافی شاپ باشد. معمولاً افراد برای قرار گرفتن در یک محیط آرام، صمیمی، بدون سر و صدا و شیک به کافی شاپ ها می روند.

طراحی سایت

برخی از افراد نیز برای برگزاری جلسات کاری و قرارهای رسمی خود یک کافی شاپ را در نظر می گیرند. برای این افراد شیک و تمیز بودن محیط و فضای کافی شاپ اهمیت زیادی دارد.

پس در صفحه اول وب سایت باید گرافیکی در نظر گرفته شود که نمایانگر یه موضوع باشد. داشتن یک اسلایدر حرفه ای که حاوی تصاویر مربوط به کافی شاپ است، می تواند تأثیر زیادی در رأی و نظر مشتری داشته باشد.

برای سایر قسمت های وب سایت نیز بایستی از رنگ هایی ملایم که الهام بخش محیطی آرام بخش باشند، استفاده شود.

سعی بر این باشد که از انیمیشن های چشمک زن و متحرک که دارای رنگ های زننده هستند، استفاده نشود. به این دلیل که این موارد تداعی کننده محیط های پرهیجان هستند.

یک صفحه از وب سایت را باید به لیست خوراکی ها و نوشیدنی هایی که در کافی شاپ سرو می شوند، اختصاص داد. که در آن تمامی مواردی که مشتری می تواند در کافی شاپ سفارش دهد، ذکر می شود.

نوشته طراحی سایت کافی شاپ اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *