طراحی سایت و سئو

طراحی سایت و سئو

طراحی سایت و سئو دو امر جدا نشدنی هستند. لازمه هر وب سایت عالی داشتن سئوی فوق العاده است. که این سئو از مراحل آغازین کد نویسی و برنامه نویسی وب سایت مد نظر قرار می گیرد و تا همیشه با وب سایت همراه بوده و ادامه دارد.

سئوی وب سایت یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) به این معنی است که وب سایت را طوری طراحی و آپدیت نمائیم که توسط موتورهای جستجو به خوبی شناخته شود.

چگونگی بهبود سئوی وب سایت

از مراحل ابتدایی طراحی سایت، کد نویسی به گونه ای انجام می شود که طبق اصول استانداردهای مربوط به سئو پیش رود. به این معنی که کدها بسیار مرتب و بهینه نوشته شده و از نوشتن کدهای اضافی خودداری می شود.

طراحی سایت

این گونه کد نویسی سبب می شود که قالب اصلی وب سایت سبک شده و از نظر گوگل وضعیت خوبی داشته باشد. پس از این که کد نویسی به این صورت به اتمام رسید، بحث سئو از راه های دیگر به میان می آید.

یکی از این راه ها، تولید محتوای استاندارد می باشد، محتوا باید به گونه ای آماده شود که باعث بهبود رتبه سایت گردد. به این صورت که متن آن بایستی جدید و نو باشد و به هیچ وجه از مقالات موجود روی سایر وب سایت ها کپی نشود.

کپی بودن محتوای وب سایت باعث دریافت نمره منفی برای وب سایت می شود. پس بهتر است نگارش آن به گونه ای باشد که یا نویسنده با کمک ذهن خود آن را بنویسد و یا این که از مقالات خارجی استفاده کرده و ترجمه آن را روی وب سایت قرار دهد.

البته در صورتی که از ترجمه مقالات استفاده می شود، بایستی ترجمه بسیار روان و معنی دارد باشد و از کلمات کلیدی در آن استفاده شود. در این صورت سئوی وب سایت بهینه شده و روز به روز پیشرفت خواهد کرد.

 

نوشته طراحی سایت و سئو اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *