افزونه WP Rocket در طراحی سایت

افزونه WP Rocket در طراحی سایت

یک طراحی سایت با سرعت بالا، گرفتن رتبه بهتر از موتورهای جستجو، ایجاد تغییرات مطلوب در طراحی سایت با وردپرس از جمله کارهایی است که توسط پلاگین WP Rocket صورت می گیرد.

آیا شما از وب سایت های با سرعت پائین نفرت دارید؟ مطمئناً شما تنها نیستید و افراد زیادی از این گونه وب سایت ها فراری هستند. به همین دلیل گوگل نیز رتبه بدی به این وب سایت ها می دهد.

داشتن وب سایتی با سرعت زیاد، می تواند آمار بازدید کنندگان آن را افزایش داده، فروش محصولات به صورت آنلاین را زیاد کرده و درآمد ناشی از آن نیز بالا ببرد.

کار پلاگین WP Rocket چیست؟

در وب سایت هایی که با وردپرس ایجاد شده اند، پلاگین های زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها سرعت طراحی سایت خود را افزایش دهید.

طراحی سایت

یکی از رایج ترین و محبوب ترین این پلاگین ها، WP Rocket می باشد. این پلاگین، مخصوص کش وب سایت است. این پلاگین یک فایل استاتیک از اطلاعات وب سایت شما ایجاد کرده و زمانی که یک کاربر، قصد دیدن آن ها را دارد، مرورگر آن ها را از پوشه کش به کار می گیرد.

این کار موجب صرفه جویی در تعداد زیادی از منابع سایت و کدهای PHP شده و از حافظه پنهان استفاده می کند، این کار باعث سریع تر شدن دسترسی به قسمت های مختلف وب سایت می شود.

در واقع داشتن پلاگین مخصوص کش برای هر وب سایت ضروری می باشد. این پلاگین ها سرعت وردپرس را بالا برده و عملکرد آن را افزایش می دهند.

بر خلاف چندین سال قبل، هم اکنون وردپرس یک بازار بزرگ جهانی دارد و بسیاری از وب سایت ها دنیا توسط آن به وجود می آیند. در نتیجه پلاگین های آن نیز بسیار مهم می باشند.

یکی از این پلاگین های بسیار مهم، WP Rocket می باشد.

نوشته افزونه WP Rocket در طراحی سایت اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *