جریمه ها و سئوی کلاه سیاه

جریمه ها و سئوی کلاه سیاه

اگر شما از دستورالعمل های تعیین شده تجاوز کرده اید بسته به شدت نقض قوانین از چند هفته تا چند ماه و یا تا زمانی که مشکل را رفع کنید جریمه می شوید و از نتایج جستجوی گوگل حذف می شوید.چندین مثال از شرکت هایی که جریمه شده اند وجود دارد:

و از بین بردن بسیاری از لینک
JC Penney در فوریه سال 2007 جریمه سنگینی برای خرید لینک ها کلمات کلیدی بود، شد جریمه آنها چندین ماه به اضافه ی از بین برد
ها بود.
فی که روی محصولاتش به خاطر
چند هفته بعد از آن سایت Overstock به خاطر تخفیفی که روی محه
جددا جریمه ی او هم چندین ماه بود
لینک گرفتن به دانشگاه ها می داد جریمه شد و مجددا جریمه ی او هم د تا دوباره سایتشان نمایش داده شد.
ایک مثال معروف در انگلیس سایت گل فروشی Interflora است. که در فوریه 2013
جریمه سنگینی شد اما فقط 11 روز طول کشید، که گوگل به طور مستقیم توضیح انداد اما باور داشت که لینک ها مرتبط بودند.
همه این مثال ها به خاطر اینکه شرکت های معروفی بودند، اخبار جریمه شدنشان تا روزنامه ها قرار گرفت. گوگل مرتبا اینگونه رفتارها را جریمه می کند اما اغلبشان همانند مثال های بالا تیتر روزنامه ها نمی شوند.
جریمه های گوگل انواع مختلفی دارد در اینجا مختصرا به آن می پردازیم:
جرایم دستی در این نوع از جریمه ها، تیم وب اسپم به طور دستی بعد از پیدا کردن موارد نقض دستورالعمل ها شروع به حریمه ی سایت ها می کنند. این نقض دستورالعمل ها می تواند شامل خرید لینک، ری دایرکت کردن آب زیرکاهانه و ترفند های کلاه سیاه باشد. برای بیرون آمدن از جریمه شما ناچارید که یک درخواست تجدید نظر برای گوگل شامل موارد زیر بنویسید:
• ذکر کارهایی که برای رفع مواردی که به خاطر آن جریمه شده اید، انجام داده
اید.
: برنامه ریزی که برای دور شدن از این متدها، ریخته اید

بعد از آن گوگل تصم به شما بگوید که به ط
1 گوگل تصمیم می گیرد که جریمه شما را بردارد یا خیر. گاهی ممکن است که
بود که به طور کامل مواردی را که به خاطر آن جریمه شده اید را رفع نگردید. مثال شما به خاطر لینک های بی کیفیت جریمه شده اید و هنوز به طور کامل آن لینک ها را از بین نبرده اید.
جریمه های اگر می خواهید بدانید که آیا جریمه ی دستی شده اید، می توانید به بخش دستی در ابزار گوگل وب مستر مراجعه کنید.
جرایم الگوریتمی در این روش گوگل به طور اتوماتیک جرم سایت ها را شناسایی می کند و آنها را جریمه می کند. در حالت بعد از اینکه شما مشکلی را که به خاطر آن جریمه شده اید رفع می کنید دفعه بعد که گوگل سایت شما را بازبینی می کند جریمه را برمی دارد. گاهی اوقات شما ناچار می شوید که یک درخواست تجدید نظر برای گوگل بنویسید تا او چک کند که آیا مشکل را رفع کرده اید یا خیر.
الگوریتم های گوگل الگوریتم پاندا گوگل پاندا یکی از الگوریتم هایی است که گوگل ارائه داده تا سایت های اسپمر و سایت هایی که کارشان تولید محتوای بی کیفیت و کپی شده است پنالتی کند (در فرهنگ لغت گوگل پنالتی همان جریمه است). فرمول کاری الگوریتم پاندا به صورت زیر است:
تعداد بازدید به مدت زمان هر بازدید به کیفیت محتوا = امتیاز شما در گوگل
اگر علاقه مندید اطلاعات بیشتری در این مورد به دست بیاورید می توانید لینک های زیر را مطالعه کنید.
https://en.wikipedia.org/wiki/Google_Panda
https://moz.com/google-algorithm-change

نوشته جریمه ها و سئوی کلاه سیاه اولین بار در طراحی سایت | طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | سئو سایت. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *