طراحی سایت تخصصی

طراحی سایت تخصصی

به شرکت هایی که پروژه های ایجاد وب سایت یا همان طراحی سایت را با افراد حقیقی یا حقوقی انجام می دهند، شرکت های طراحی سایت گفته می شود.

این شرکت ها با داشتن چندین عضو ماهر و متخصص در زمینه های مربوط به طراحی وب سایت کارهای مربوط به ایجاد سایت را انجام می دهند.

این شرکت ها در زمینه های مختلف وب سایت هایی را ایجاد می کنند. وب سایت هایی مانند سایت های شرکتی، شخصی، فروشگاهی، وندور و خبری از این دست وب سایت ها هستند.

طراحی سایت وندور

نمونه ای از طراحی سایت تخصصی است که در آن چندین فروشنده می توانند در وب سایت، پنل داشته باشند و محصولات خود را در معرض دید مشتریان قرار دهند، سایت وندور گفته می شود.

طراحی این وب سایت ها تا حد زیادی به وب سایت های فروشگاهی شبیه است، اما نسبت به آن ها پیچیدگی بیشتری دارد. و طراحی آن نیاز به زمان بیشتری خواهد داشت.

این پنل ها به این صورت هستند که مدیر اصلی وب سایت، می تواند به هر فروشنده که تمایل به قرار دادن اجناس خود در وب سایت را دارد، یک پنل مجزا بدهد.

در این صورت تک تک این افراد می توانند محصولات و کالاهای خود را برای فروش روی وب سایت قرار دهند.

البته دسترسی آن ها به سایر قسمت های وب سایت امکان پذیر نیست، و فقط می توانند وارد پنل خود شوند.

هر فروشنده می تواند برای فروشگاه خود یک بنر ایجاد کرده و از هر کدام از محصولات گالری تصاویر قرار دهد. و یا اینکه راجع به محصولات خود توضیحاتی را ارائه کند.

این پنل ها به گونه ای هستند که پس از قرار دادن محصولات توسط فروشندگان، تمامی آیتم ها بایستی توسط مدیر اصلی وب سایت تأیید شود، در غیر این صورت روی وب سایت اصلی نمایش داده نمی شوند.

نوشته طراحی سایت تخصصی اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *