طراحی سایت صرافی

طراحی سایت صرافی

در هر شهر صرافی های زیادی وجود دارد که طراحی سایت می تواند عاملی سودمند برای هر کدام به حساب آید.

شغل صرافی سابقه زیادی در ایران دارد و صرافان از سال های دور در این کسب و کار مشغول هستند. وب سایت می تواند تأثیر زیادی در رونق این کار داشته باشد.

امکانات و ویژگی های طراحی سایت صرافی

این وب سایت ها باید بسیار شیک و زیبا طراحی شوند. و کاربر پس از ورود به وب سایت حس مثبتی نسبت به گرافیک آن پیدا کند. برای این کار باید از رنگ های متناسب و مخصوص این وب سایت ها استفاده نمود.

همچنین می توان از یک اسلایدر بسیار شیک برای صفحه اول استفاده نمود. این اسلایدر بایستی به صورت اختصاصی و حرفه ای طراحی گردد. و از تصاویر مرتبط با شغل صرافی، با کیفیت بالا استفاده نمود.

طراحی سایت

از این وب سایت ها می توان برای معرفی و اطلاع رسانی برای صرافی استفاده نمود. برای این کار اطلاعاتی راجع به صرافی و سوابق آن در صفحه «درباره ما» ذکر می شود.

امکان اعلام قیمت ها و ارزش ارز کشورهای گوناگون به صورت لحظه ای، در این وب سایت ها وجود دارد. همچنین می توان ارزش بورس را بیان کرده و قیمت طلا و سکه را درج نمود.

در صفحه تماس با ما، اطلاعات تماس مانند شماره های تلفن، فکس، ایمیل و آدرس دقیق صرافی ذکر می شود. که کاربران وب سایت می توانند با توجه به این اطلاعات، با مدیر صرافی ارتباط برقرار نمایند.

قرار دادن باکس جستجو، یکی از امکاناتی است که کاربر می تواند برای سرچ مطلب مورد نظر خود از آن استفاده نماید.

صفحه اخبار نیز در این وب سایت ها از اهمیت بالایی برخوردار است، اخبار مربوط به قیمت ها، سیر صعودی و نزولی آن ها و سایر اخبار در این قسمت بیان می شوند.

نوشته طراحی سایت صرافی اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *