مراحل طراحی وب سایت چیست؟

مراحل طراحی وب سایت چیست؟

طراحی وب سایت برای هر کسب و کاری که استفاده شود، باید طبق یک سری مراحل پیش رود. این مراحل از زمانی که مشتری سفارش می دهد، آغاز شده و طی چند روز کامل می شوند.

مراحل ایجاد وب سایت

در ابتدا مشتری که سفارش ایجاد وب سایت می دهد، بایستی یک جلسه برای مشاوره و تعیین اهداف مشخص شود. در این جلسه مشاورین فنی شرکت با کاربر به گفتگو نشسته و راجع به کسب و کار بحث می کنند. پیشنهادات لازم جهت بهبود روند کار ارائه می شود و کاربر می تواند بهترین راه را انتخاب کند.

همچنین در مورد چگونگی طراحی وب سایت و ظاهر آن توسط هر دو طرف پیشنهادات داده می شود. و طبق توافق و رضایت مشتری بهترین طرح انتخاب شده و پس از چند روز به صورت pds آماده می شود.

طراحی وب سایت

زمانی که طرح psd توسط مشتری تأیید شد، نوبت به مراحل کد نویسی پروژه می رسد. این مرحله توسط برنامه نویسان شرکت انجام می شود. و البته ممکن است کمی زمان بر باشد. به این دلیل که مرحله حساسی است و باید به خوبی انجام شود.

روی مرحله کد نویسی پروژه نظارت زیادی از طرف مدیر شرکت وجود دارد، تا بتوانند بهترین وب سایت ممکن را به مشتری تحویل دهند.

زمانی که کد نویسی وب سایت به پایان رسید، مشتری می تواند قبل از رفتن آن روی دامنه اصلی، وب سایت و بخش های مختلف آن را مشاهده نماید و در صورت تمایل به تغییر، آن را عنوان کند.

زمانی که تغییرات لازم اعمال شده و تمامی قسمت های سایت از نظر کاربر پسندیده شد، سایت به طور کامل با دامنه اصلی روی اینترنت قرار می گیرد. در این مرحله تمامی محتوای وب سایت به طور کامل روی آن قرار دارد و در صورتی که وب سایت، فروشگاهی باشد، قابلیت خریدن محصولات وجود دارد.

نوشته مراحل طراحی وب سایت چیست؟ اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *