تولید | ساخت نرم افزار

با توجه به تجربه چندین ساله شرکت سه سوت وب در خصوص برنامه نویسی و طراحی نرم افزار های تحت ویندوز، طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، سئو سایت و … , استفاده از متد هایی نظیرPF , WCF , Web Form , MVC  در قالب .NET و با زبان C#و پایگاههای داده SQL SERVER , ORACLET , MySQL … توانایی شرکت سه سوت وب را در این حوزه  را میرساند.

ساخت نرم افزار

تولید نرم افزار ویندوزی به دلیل، کاربری آسان و سریع آنها و به خاطر نصب روی کامپیوتر بسیار مفید و کاربردی هستند.راه اندازی و پیاده سازی یک نرم افزار کاربردی تحت ویندوز نیازمند تجربه و دانش های تخصصی بسیار زیادی است.پیچیدگی و سرعت رو به رشد انواع تکنولوژی ها موجود در زمینه برنامه نویسی طالب این است که طراح بسیار به روز باشد.

تولید نرم افزار

هدف ما در شرکت ساخت نرم افزار سه سوت وب تنها برآورده کننده نیازهای شما نیست بلکه هدفمان این است که نرم افزار طراحی شده شما، همواره قابلیت گسترش برای نسخه های آتی را داشته باشد. در نتیجه از سرمایه گذاری خود به نتیجه خوب و مطمئنی می رسید که کمترین نیاز را به پشتیبانی و یا خدمات دارد.

تولید نرم افزار ویندوزی

در حقیقت تولید نرم افزار ویندوزی فقط نوشتن کدهای برنامه نیست.ساخت نرم افزارها مراحل متعددی دارد؛ از جمع آوری نیازهای کاربران گرفته تا طراحی، نوشتن کد و در آخر امتحان نرم افزار. روش تولید نرم افزار های کوچک با نرم افزارهای بزرگ متفاوت است و مسلما روش تولید نرم افزارهای کوچک نیز متفاوت است.

شرکت ساخت نرم افزار

چرخه تولید نرم افزار

۱- برنامه‌ریزی: درخواستی مطرح می‌شود که احتمالا به تولید نرم افزار ویندوزی منجر خواهد شد که حوزه و دامنه مسئله را درون خود جای می‌دهد.

۲- تجزیه و تحلیل: نرم افزار دریافتی از مرحله قبل مبنای کار قرار می‌گیرد و همراه با بررسی وضعیت جاری نرم افزار دیگری تولید می‌شود که به توصیف دقیق وضعیت موچود و محددیت‌های احتمالی و شرایط خاص مرتبط با موضوع می‌پردازد.

۳- طراحی: هر دو سند در یافتی از مراحل قبل مورد استفاده قرار می‌گیرند تا یک سیستم هدف در سطوح کلی و جزیی توصیف و به اصطلاح طراحی شود.

۴- اجرا: در طول یک فعالیت اجرایی با کمک سند طراحی دریافتی از مرحله قبل سیستم تولید، آزمایش، نصب و نگهداری می شود.

شرکت ساخت نرم افزار

ما تجربه گرانبهایی در زمینه ساخت نرم افزار ، طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و سئو سایت داریم. فعالیت ها در شرکت سه سوت وب بصورت تیمی انجام می شود و از یک سری فرآیند های دقیق استفاده می کنیم که بازدهی با کیفیت بالایی را با خود یدک می کشد.

در تولید نرم افزار ویندوزی ، شرکت تولید نرم افزار ما محصولی را تولید میکند که بسیار انعطاف پذیر ، مقیاس پذیر و مطمئن برای مشتریان می باشد و امکان هرگونه تغییر و بروز رسانی را به مشتریان می دهد.

آیا به دنبال شرکت تولید نرم افزار هستید که گروه تولید و طراحی سایت و نرم افزار ویندوزی و اپلیکیشن متخصصی داشته باشد و بهترین ها را به شما شما ارائه کند؟

سه سوت وب تمام این کارها را برای تحقق خواسته های شما در بهترین حالت ممکن و با کمترین هزینه انجام می دهد.

تولید نرم افزار ویندوزی
پانوشت: طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، ساخت نرم افزار ، تولید نرم افزار ، تولید نرم افزار ویندوزی ، شرکت ساخت نرم افزار ، طراحی سایت در کرج ، طراحی سایت در تهران ، آموزش سئو ، خرید فالوور

نوشته تولید | ساخت نرم افزار اولین بار در طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن|اندروید|جاوا|ios|android. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *