طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت اصفهان

افراد زیادی از استان اصفهان سالانه سفارش طراحی سایت خود را به شرکت های طراحی وب سایت تهران می سپارند. این به دلیل کار خوبی است که شرکت های طراحی سایت تهران ارائه داده و سایر استان ها و شهرستان های کشور نیز می توانند از خدمات آن ها بهره ببرند.

موراد مهم طراحی سایت

در ابتدا مهم ترین اصل در طراحی سایت، داشتن گرافیکی منحصر به فرد و کاربر پسند است. گرافیکی که توسط خود مشتری انتخاب شده و مورد پسند او باشد.

معمولاً در مورد طرح گرافیکی جلسه ای در شرکت طراحی سایت برگزار می شود و نظرات مشتری در این مورد پرسیده شده و طبق نیازهای سایت، یک گرافیک برای آن  در نظر گرفته می شود.

طراحی سایت

اما برای افرادی که در شهرستان ها زندگی می کنند و امکان حضور در شرکت های طراحی سایت تهران را ندارند، این امکان فراهم است که از طریق تماس تلفنی مشخصات وب سایت درخواستی خود را بیان کرده و راجع به آن صحبت کنند.

همچنین می توانند وب سایت هایی که مورد علاقه شان بوده و تمایل دارند قسمت هایی از سایت شبیه آن شود را معرفی کرده و در مورد آن نظر خود را بیان کنند.

پس از این که طرح مورد نظر مشتری توضیح داده شد، طراح شرکت، طرحی را در فتوشاپ آماده کرده و سپس به کاربر ارسال می شود. در صورتی که طرح ارسال شده همان طرح مد نظر مشتری باشد، گروه برنامه نویسی شرکت طرح psd را کد نویسی می کنند.

این مرحله از طراحی سایت ممکن است از چند روز تا دو هفته نیز طول بکشد، به دلیل اختصاصی بودن وب سایت، این مرحله کمی زمان گیر است و نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارد.

پس از اتمام کد نویسی یک وب سایت کامل به مشتری تحویل داده شده و نظرات مشتری راجع به تغییرات آن بیان می شود. و در اسرع وقت تغییرات مطرح شده، اعمال می شود.

نوشته طراحی سایت اصفهان اولین بار در طراحی سایت بامبو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *