طراحی وب سایت آموزشگاه درکرج

حقیقتا با پیشرفت تکنولوژی و بدست آمدن فن آوری های جدید، نیاز انسان ها برای استفاده از راههای جدید ارتباطی هر روز افزایش یافته است . از طرفی تولید محتوای آموزشی در هر برهه ای از تاریخ جایگاه با ارزشی را در انحصار خود داشته ؛ مخصوصا اگر به صورت رایگان و در محیط وسیعی همچون اینترنت به انتشار گذاشته شود که همگان به سادگی می توانند به آن دسترسی داشته باشند و استفاده کنند .
فراگیر شدن فایل ها و محتواهای آموزشی در اینترنت انقلاب بزرگی بر پا کرد ؛ اشخاص زیادی بدون صرف هزینه و فقط به کمک اینترنت علوم مختلف را یاد گرفتند و دست به کارآفرینی زدند. دانشجویان زیادی به بهره گیری از مزایای اینترنت حفره های علمی را یافته و پر کردند .

 

امروزه مراکز آموزشی فعال در سطح جامعه ، برای بدست آوردن بالاترین رتبه های گوگل با دیگر رقبای خود در فضای مجازی اینترنت در رقابت هستند .

نقش سایت در بازار رقابت

اگر موسسه آموزشی در هر زمینه دارید ولی کماکان اقدام به طراحی وبسایت نکرده اید متاسفانه باید بگویم جمع کثیری از بازار هدفتان را از دست داده اید چرا که اکثر داوطلبان قبل مراجعه حضوری به دفتر آموزشگاه ، در اینترنت به دنبال سرفصل هایی می گردند که در آموزشگاه مورد نظر  آموزش داده می شود تا اگر سرفصل ها مطابق میلشان نبود آموزشگاه دیگری را برگزینند . با اطمینان می توانم بگویم تنها ملاک تصمیم گیری داوطلبان برای آمدن به محل موسسه شما تنها همین مورد است .

 

مزایای داشتن سایت برای آموزشگاه

اگر در کرج فعالیت دارید و آموزشگاهتان وبسایت نداشته باشد علاوه بر اینکه جمع کثیری از مشتریان بالقوه را از دست داده اید ، به رقبای کاری خود در کرج این فرصت را داده اید که در بازار هدفی با جامعه آماری بالاتر (اینترنت) به بازاریابی و کسب درآمد بپردازند . امروزه با وجود تلفن های هوشمند و دسترسی ساده به اینترنت ، خود اینترنت به تنهایی یک بازار هدف پرسود به حساب می آید .
اگر از کیفیت خدمات خود مطمئن هستید وقت را تلف نکنید و هرچه سریع تر اقدام به راه اندازی وبسایت برای آموزشگاهتان نمایید .

طراحی کلاس آموزش آنلاین برای سایت آموزشگاهی کرج

کلاس آموزش آنلاین

تجربه نشان داده است که برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین در حال حاضر طرفداران بی شماری دارد مشروط بر اینکه کلاس های آموزشی از کیفیت مطلوب برخوردار باشند .
برخی از وبسایت های آموزشی تنها بر روی ارائه محتوای آموزشی از طریق کلاس های آنلاین تمرکز کرده اند اما اگر شما به هر دلیل نمیتوانید چنین فعالیت وسیعی در سطح اینترنت انجام دهید حداقل قابلیت آن را در وبسایت خود تعبیه کنید و هر از گاهی کلاس های آنلاین برگزاری کنید . این کلاس ها می توانند رایگان یا ثبتنامی باشند ولی در هر صورت تاثیر غیر قابل انکاری از هویت و اعتبار آموزشگاه شما دارد .

اگر موسسه آموزشی شما جزو موسسات آموزشی برجسته  کشور و یا شهر کرج می باشد تمرکز بر برگزاری کلاس های آنلاین تاثیر فوق العاده ای روی پیشرفت کسب و کار مجازی شما خواهد داشت چرا که افراد زیادی به خاطر دور بودن محل آموزشگاه (مسافت طولانی) و نداشتن وقت کافی نمی توانند به شهر شما بیایند و از خدمات آموزشی شما بهره مند شوند . این دسته از افراد وقتی با وبسایتی که کلاس های آنلاین برگزار می کند مواجه می شوند به شدت استقبال می کنند.

 

طراحی سایت آموزشی مناسب با موبایل :

امروزه بیشتر جستجو در اینترنت از طریق تلفن همراه و تبلت ها صورت میگیرد.  ریسپانسیو و یا به عبارت دیگر واکنش گرا بودن یکی از ملزومات سایت های آموزشگاهی امروزی می باشد که میبایست در طراحی آن لحاظ شود. باور این موضوع سخت است اما حدود ۵۰ درصد از کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده سایت ها استفاده می کنند و در صورتی که قالب سایت شما نمایش درستی در موبایل و تبلت نداشته باشد متاسفانه باید بگوییم که کاربران بسیاری را از دست خواهید داد . وانگهی درصد زیادی از مخاطبان سایت های آموزشی را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند که این دسته از مخاطبین برای مشاهده سایت آموزشگاهی استفاده بیشتری از موبایل و تبلت دارند.

 

 

سرویس ها و خدماتی که در طراحی یک سایت آموزشگاهی در کرج می توان اضافه کرد به شرح زیر است :

  • اطلاعیه ثبتنام برای دوره های آموزشی مختص استان البرز
  • ارائه نسخه دانلود شدنی کلاس های آنلاین  به کاربران آنلاین وب سایت
  • قابلیت ثبت نام  آنلاین و پرداخت وجه برای کلاس های حضوری یا آنلاین
  • افزودن قابلیت آزمون برای کاربرانی که به صورت آنلاین دوره دیده اند
  • ایجاد کتابخانه آنلاین مطابق با محوریت سایت
  • نمایش اخبار و اطلاعیه های مربوط به آموزشگاه
  • نمایش برنامه برگزاری کلاس های حضوری و غیر حضوری
  • امکان صدور گواهینامه برای داوطلبان غیر حضوری

مزیت وبسایت های آموزشی بر دیگر وبسایت ها این است چون متن های متعددی در این سایت ها بارگزاری می شود ، به سادگی مورد توجه موتور های جست و جو قرار میگیرند و از آنجا که متن ها همگی آموزشی و یونیک هستند پروژه ی سئوی سایت را حسابی جلو می اندازند .
اگر روند پیشرفت سایت طبق برنامه ریزی پیش برود ، قطعا رتبه ی خوبی در رنکینگ گوگل کسب خواهد کرد و به همین نسبت آمار ثبتنامی های آموزشگاه شما افزایش می یابد .

اگر میخواهد با دیگر مزیت های یک سایت آشنا شوید ، پیشنهاد میکنیم مقاله زیر را حتما بخوانید:

  • مزیت طراحی سایت خوب

دیگر چه امکاناتی را برای طراحی یک سایت آموزشگاهی پیشنهاد میکنید؟

 

 

نوشته طراحی وب سایت آموزشگاه درکرج اولین بار در طراحـی سایت وینتو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *