صفحه تماس با ما را در طراحی سایت جدی بگیرید!!

صفحه ی تماس با ما در یک سایت ، حکم درباره ی ما برای یک شرکت دارد . یک مشتری (مخاطب) خوب و واقعی حتما این بخش را قبل از هر چیز مطالعه می کند تا بداند صرفا با چه شرکتی (وبسایتی) طرف حساب است و آیا این وبسایت (شرکت) هویت معتبری دارد که قابل اعتماد باشد یا نه .  اگر به طور تخصصی به موضوع نگاه کنیم  ، مهم ترین بخش یک وبسایت همین صفحه تماس با ما ست . این صفحه یک پل ارتباطی با کاربران وبسایت شما خواهد بود . اهمیت این صفحه بقدری چشم گیر است که اگر شما همه ی بخش های وبسایتتان را به درستی شکل داده باشید اما در طراحی صفحه تماس با ما خوب عمل نکنید ، تمام زحمت های شما در بخش دیگر به هدر می رود . اگر مشتری به وبسایت شما سر بزند که طراحی صفحه تماس با مای آن ناقص باشد قطعا با خود می گوید :

 

این خانه از پایه ویران است !

دسترس پذیری

اهمیت این صفحه به قدری است که باید دسترسی به آن در تمام صفحات سایت مقدور باشد . هرگز این صفحه ی مهم را در جایی قرار ندهید که مخاطب برای پیدا کردن آن مجبور به جست و جو و اتلاف وقت باشد

گزینه های مختلف ارتباطی

اگر وبسایت شما ، وبسایت یک کسب و کار بزرگ است ، باید دسترسی به اطلاعات ارتباطی  هر بخش از کسب و کار شما موجود باشد . بعوان مثال کسب و کار شما قطعا از بخش هایی از جمله بخش خدمات مشتریان ، پشتیبانی ، سؤالات متداول ، عضویت ، خرید ، مزایده  و غیره تشکیل شده . هر یک از بخش های نامبرده باید دارای صفحه ی تماس با ما (راه ارتباطی) مجزا باشند. همچنین باید اطلاعات ارتباطی با سـمت های خاص کسب و کار مانند مدیر عامل ، صاحبان ارشد و… را نیز در وبسایت قرار دهید.

تبلیغات ممنوع

قرار دادن تبلیغ در صفحه ی تماس با ما یک حرکت کاملا غیر حرفه ای است ؛ این را بدانید که وقتی مخاطب وارد این صفحه می شود باید تمام تمرکز و حواسش جلب اطلاعات ارتباطی باشد نه هیچ چیز دیگر.

محتوای فرم ارتباطی

این صفحه را با اطلاعات بی فایده و پیچیده پر نکنید . اطلاعات موجود در این صفحه هر چه ساده تر باشد بهتر است . قبل از قرار دادن هر گونه اطلاعات روی این صفحه ، توجه کنید که آیا ارائه این اطلاعات ضروری است یا نه . از به اشتراک گذاری اطلاعات بی فایده پرهیز کنید . آنچه مهم است این است که این صفحه برای بازدید کننده خود کارآمد باشد .

 

ارتقای صفحه تماس با ما

تکمیل فرم تماس باما بصورت مستمر یکی از  وظایف شماست. احتمالا حفره هایی وجود دارند که سبب از دست رفتن مشتریان شما می شوند. با دقت در نوع چینش صفحه و المان های بکار رفته در آن و نوع بیان به کار رفته در دکمه های فرم در جهت کاهش اصطکاک صفحه تماس با ما باشید.  شما هم اگر پیشنهادی در باره اهمیت صفحه تماس با ما دارید از طریق فرم زیر با ما در میان بگذارید.

 

به نظر شما صفحه تماس با ما سایت وینتو چگونه میتواند ارتقا یابد؟

 

نوشته صفحه تماس با ما را در طراحی سایت جدی بگیرید!! اولین بار در طراحـی سایت وینتو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *