طراحی سایت املاک

آیا به نظر شما طراحی سایت املاک میتواند پروسه سنتی این مدل از کسب و کار را تغییر دهد؟ قدرت معجزه آسای اینترنت امروزه از هیچکس پنهان نیست ؛ همه ی افراد قبل از شروع هر کاری و پس رویارویی با هر مشکلی اولین راه حلی که به ذهنشان می رسد سرچ در اینترنت است . البته این دنیای خارق العاده هم چیزی برای ما کم نگذاشته و تقریبا محال است دنبال چیزی بگردیم و مارا ناامید برگرداند .

خرید و فروش املاک هم از این امر مستثنا نیست . کم نیستند افرادی که در برای یافتن مکان مناسبی برای رهن و اجاره و یا خرید ملک، وقت و انرژی زیادی را برای جستجوهای حضوری تلف می نمایند ولی امروزه افراد بیشتری از اینترنت برای یافتن نیاز خود بهره میبرند . اگر دنبال خرید یا فروش ملک یا زمینی باشید حتما چرخی در اینترنت میزنید یا از خدمات اینترنتی مثل اپلیکیشن ها ، وبسایت ها و… در این زمینه استفاده می کنید .
شاید بهتر است اعتراف کنیم اینترنت با زندگی ما گره خورده چراکه  اشخاص زمان کافی برای پیگیری تبلیغات به روش سنتی را ندارند

 

پروسه یک معامله ی ملک را در نظر بگیرید. تصور کنید به دنبال خرید یک واحد آپارتمانی در تهران  هستید .
به یک بنگاه املاک مراجعه می کنید ، با فرض اینکه مورد مناسبی داشته باشد ، با توجه به فاکتور های شما موارد مناسبتان را معرفی میکند. شما باید زمانی صرف کنید و برای دیدن تک تک پیشنهادات ، حضوری مراجعه کنید .
قطعا به مشاور املاک های دیگری نیز مراجعه می کنید و زمان زیادی صرف رفت‎و‎آمد بین سوژه های پیشنهادی و نقل‎وانتقال بین بنگاه های املاک می شود .
اما اگر در اینترنت چرخی بزنید ، بدون اتلاف وقت ، بدون زحمت در سریع ترین زمان به مواردی دست پیدا خواهید کرد . این مزیت در جست و جوی اینترنتی وجود دارد که در بیشتر سرویس دهنده های اینترنتی امکان درج تصویر هم وجود دارد و مثلا برای اطلاع از وضعیت داخلی یک آپارتمان نیاز به مراجعه حضوری نیست .

اتوماسیون خرید و فروش املاک

به نظر من حتی اگر در صنف مشاوران املاک نیستید ، بازهم طراحی سایت جامع املاک برای اتوماسیون خرید و فروش املاک ایده ی جالبی است ، اما اگر در صنف مشاوران املاک فعالیت می کنید داشتن یک وبسایت املاک در حیطه کاری تان واجب و ضروری است .

مهمترین راه درآمد شما همان پورسانت مشهور است . دقیقا همانکاری که در کسب و کارمیدانی خود انجام میدهید ؛ در قبال رساندن خریدار و فروشنده به هم مبلغی را دریافت می کنید .

یک قابلیت مهم در طراحی سایت های املاک وجود یک دسته بندی واضح و کاربردی برای سهولت استفاده کاربران از سایت است چراکه مراجعه کنندگان به چنین سایت هایی ممکن است از هر سن و سال و هر میزان سوادی برخوردار باشند پس استراتژی سایت باید ساده باشد تا مورد استفاده تمام اقشار قرار بگیرد .

پیشنهاد ما این است که دسته بندی اصلی سایت بر مبنای “خرید” و “فروش” شکل بگیرد و دیگر دسته ها زیر مجموعه ی این دو سردسته شکل بگیرد .

اگر استراتژی درستی برای چنین سایت هایی در نظر بگیرید ترافیک ورودی سایت شما افزایش یافته و بنگاه های معاملات املاک در خواست خواهند داد که در سایت شما پروفایل شخصی ایجاد کنند .
یک وبسایت املاک خوب ، یک سیستم جستجوی قدرتمند و بی نقص نیازدارد تا مشتریان حس آسودگی بیشتری داشته باشند و مراجعه حضوری به بنگاه املاک را به استفاده از سایت ترجیح ندهند .

درج آگهی املاک توسط کاربران

شما با طراحی یک سایت املاک حرفه ای می توانید این فرصت را به کاربران بدهید تا هر زمان که مورد جدیدی برای خرید، فروش و یا اجاره داشتند آن را به نام خود در وب سایت املاک شما درج کنند و پس از تایید و پذیرفته شدن توسط مدیر سایت، برای دیگر کاربران سایت به نمایش در آید.

معمولا در طراحی وب سایت های املاک و مستغلات میتوانیم چنین سرویس ها و خدماتی قابل پیاده سازی است :

  • نمایش محدوده ملک مورد نظر
  • منوی اختصاصی تفکیک املاک بر اساس خرید و فروش – رهن و اجاره . مشارکت و …
  • اختصاص بخشی از صفحه اصلی برای معرفی ملک های در جهت فروش ویژه
  • اختصاص بخشی برای معرفی ملک های جدید
  • طراحی قابلیتی برای  ثبت چند تصویر برای هر ملک
  • جستجو کاملا حرفه ای املاک برای یافتن بهترین گزینه
  • در نظر گرفتن بخشی برای  درج اخبار مربوط به ملک و مسکن

ما در زمینه طراحی سایت املاک در کرج میتوانیم تجربیات خوبی را در اختیار دوستان قرار دهیم. توصیه میکنیم حتما با مشاوران وینتو در این زمینه مشورت نمائید. طراحی چنین سایتی که کاربران اجناس گرانبهای خود را برای خرید و فروش بدان می سپارند اهمیت دوچندان دارد.

نوشته طراحی سایت املاک اولین بار در طراحـی سایت وینتو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *