طراحی سایت صنعتی یا کارخانه ای

شما هم به این نتیجه رسیده اید که میبایست از حالت سنتی خارج شد و از امکانات مدرن امروزی مانند سایت و اینترنت برای موفقیت استفاده کرد؟ به نظر شما طراحی سایت صنعتی چه کمکی به بازاریابی سنتی شما خواهد کرد؟

پیش از این به دلیل کم بودن تعداد تولیدکنندگان و فروشندگان هر محصول، مقوله فروش به راحتی برای هر واحد صنعتی ممکن بود. زیرا مشتریان در میان انبوه محصولات مشابه و برندهای مختلف سر در گم نبودند و تنها بواسطه نیاز خود از تنها کالا های موجود (که یک تولید کننده تولید میکرد)، کالای خود را برگزیده و می خریدند.

اما امروز رفته رفته با پیشرفت تجهیزات صنعتی و افزوده شدن تعداد تولیدکنندگان ، رقابت بین آنها بیشتر از هرزمان دیگری شده است و کار خریداران نیز به جد مشکل شده است.  چرا که بایستی از بین انبوه برندهای یک کالای مشابه، یکی را برگزینند از اینرو امر تبلیغات و بازاریابی نیز شکل های متنوعی به خود گرفت. هم اینک در قرن حاضر تار و پودهای تجارت و بازاریابی به شکل سنتی از هم گسیخته شده و تجارت و کسب و کار از حصار زمان و مکان در آمده و این مهم با فناوری اطلاعات و صنعت آی تی بدست آمده است.

یکی از معیار های تعیین کننده در معتبر بودن یا عدم اعتبار یک واحد صنعتی ، داشتن یک وبسایت خوب صنعتی است . طراحی سایت صنعتی حرفه ای علاوه بر اینکه بر میزان اعتبار شما می افزاید ، در این عصر علم و تکنولوژی که اکثر افراد به گوشی های هوشمند و اینترنت دسترسی دارند باعث افزایش میزان درآمد و فروش شما به صورت غیرحضوری و در عین حال باعث می شود طیف گسترده تری از مشتریان داخلی و حتی خارجی را به سمت شما جذب شوند .
حدس میزنم توضیح بیشتری برای درک اهمیت یک وبسایت صنعتی یا کارخانه ای نیاز نباشد .
یک وبسایت صنعتی از طرفی زحمت شمارا برای معرفی محصول و بازاریابی آن کم می کند و از جانب دیگر این امکان را برای مشتری فراهم می کند تا با صرف زمان کمتر نتیجه مطلوب تری را در راستای  محصولات شما کسب کند  . پس می توان این مسئله را یک معامله دو سر برد دانست .
با گسترش رقابت در واحد های صنعتی و کارخانه ای ،  استقبال آنان از راه اندازی وبسایت به هدف جذب مشتری بیشتر و دسترسی به بازار فروش گسترده تر افزایش یافته و به مرور زمان داشتن یک سایت حرفه ای تبدیل به امری اجتناب ناپذیر گردیده است .

چگونه یک سایت صنعتی موفق داشته باشیم؟

همانطور که گفتیم یکی از راههای خارج کردن صنعت وتجارت از حالت سنتی ،حضور موثر و قوی در محیط اینترنت می باشد . طراحي سايت حرفه اي صنعتی مي تواند شأن و جايگاه يك كارخانه و يا واحد صنعتي را در دنياي مجازي نیز حفظ نمايد . قطعا تجربه تجارت در حیطه ی اینترنت یک تجربه ی جدید است و با گذشت زمان شاهد خواهیم بود که کسب و کار از شکل سنتی خود دور شده و سمت و سوی مدرن به خود می گیرد .
طراحی یک وبسایت حرفه ای برای واحد های تجاری و صنعتی شان و منزلت خاصی به آن می بخشد و در نهایت می تواند باعث افزایش فروش محصولاتشان شود.
اگر در ابتدای مسیر راه اندازی وب سایت صنعتی خود هستید لازم است دو نکته را رعایت کنید تا در نهایت بتوانید به سفارش گیری اینترنتی برسید و اعتماد مشتریان غیرحضوری خود را جلب کنید :

  1. از گرافیک در شان یک وبسایت تجاری-صنعتی استفاده کنید
  2. تا جایی که ممکن است رابط کاربری ساده ای را پیاده کنید

مزایای سایت کارخانه ای یا صنعتی

طراحی وب سایت صنعتی چه مزایایی برای صاحبان کسب و کار تجاری خواهد داشت ؟

از مهم ترین مزیت های طراحي سايت كارخانه اي یا صنعتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کسب و کار صنعتی شما در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمات رسانی به مشتریان شما خواهد بود بدون محدودیت زمانی.
  • صرفه جویی در زمان با سفارش گیری آنلاین  ، هم برای مشتریان و هم برای صاحبان کسب و کار صنعتی
  • دستیابی به گستره ی وسیع تری از بازار و اضافه شدن بازار های خارجی به گروه مشتریان

خدمات منحصر به فردی كه در طراحي وب سايت صنعتي یا کارخانه ای مي توان پیاده سازی کرد عبارت است از:

  • طراحی اسکریپت اختصاصی و گرافیک حرفه ای مطابق با زمینه فعالیت سایت اعم از پتروشیمی و نفت ، آهن آلات و فولاد ،  قطعات و محصولات خودرو و … نجام می گیرد
  • اصول سئو و استاندارد های گوگل به طور کامل در سایت در نظر گرفته می شود
  • به منظور رفاه حال مشتریان طراحی به صورت رسپانسیو صورت می پذیرد
  • به منظور جلب اعتماد مشتریان و آشنایی آنان با روند کار کسب و کار شما ، بخش آشنایی با هیات مدیره و دیگر کارکنان کلیدی در صفحه ی “درباره ما” صورت می پذیرد
  • برای سهولت در برقراری ارتباط بین صاحبان کسب و کار و مشتریان صفحه “تماس با ما” به صورت کاملا استاندارد و حرفه ای پیاده سازی می شود .
  • به منظور دسترسی ساده و سریع مشتریان به محصول مورد نظر ، دسته بندی محصولات انجام می شود .
  • صفحه معرفي  محصولات توليدي و نحوه ي استفاده از هر محصول به صورت تخصصی ایجاد و با گذشت زمان بروزرسانی می شود .
  • به منظور ساده سازی فرآیند خرید برای مشتریان گالری تصاویر برای محصولات راه اندازی خواهد شد و تصاویر توسط عکاس صنعتی حرفه ای و مطابق استاندارد های روز دنیا گرفته می شود
  • در پایین صفحه ی مربوط به معرفی هر محصول ، محصولات مشابه به صورت پیشنهادی گنجانده می شوند تا در صورت لزوم مشتری از آن استفاده کند و زحمت جست و جو در سایت از گردنش برداشته شود.
  • در صورت تمایل قابلیت سفارش آنلاین در سایت گنجانده می شود .
  • لیست نمایندگی های معتبر واحد صنعتی مذکور در وبسایت قید می شود تا از مشکلات و کلاهبرداری های احتمالی جلوگیری به عمل آید .
  • در صورت تمایل بخش نظر سنجی در صفحه اول تعبیه می شود تا مشتریان بتوانند در مسیر پیشرفت کسب و کار شما مفید باشند .
  • امکان کامنت گذاری یا نظر دهی برای کمک به مشتریانی که در خرید خود تردید دارند یا در انتخاب بین دو مدل مختلف مانده اند .
  • درج اخبار و رویداد های کارخانه به صورت روزانه برای آپدیت نگه داشتن وب سایت
  • امکان اضافه کردن پشتیبانی غیر حضوری برای مشتریانی که به صورت آنلاین خرید کرده اند و بابت خدمات پس از فروش کمی نگرانند.
  • درج سوابق و معرفی پروژه های تکمیل شده برای اینکه مشتری با اطمینان خاطر کار را به شما بسپارد
  • امکان درج لینک های شبکه های اجتماعی که با سایت همکاری دارند یا همسو با فعالیت سایت کار می کنند .
  • به اشتراک گذاشتن آگهی های مزایده و مناقصه به منظور بهبود فرآیند مدیریت
  • طراحی سایت کارخانه ای منطبق با زبان های مختلف دنیا برای ارتباط با مشتریان خارجی و افزایش فروش در بیرون مرز ها

 

 

ما در وینتو  برای طراحی سایت صنعتی در کرج حساسيت بالايي داریم زیرا بخوبی میدانیم  هر گونه سهل انگاري و كوتاهي در طراحي سايت صنعتی یا کارخانه ای شما ، بازاريابي اينترنتي يك كارخانه و مجموعه بزرگی از افراد را تحت تاثیر قرار میدهد.

نوشته طراحی سایت صنعتی یا کارخانه ای اولین بار در طراحـی سایت وینتو. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *