محتوای اولیه برای ساخت سایت

حتما برای شما پیش آمده که وقتی برای اولین بار قصد طراحی سایت خودتان را داشته اید یا شرکت پیمانکاری وظیفه انجام این پروژه داشته است، با این سوال مواجه بودید که حالا با چه مطالبی باید شروع کنم و محتوای اولیه برای ساخت سایت من چیست؟

جمع آوری محتوای اولیه برای ساخت سایت بسیار آسان است!

سخت نگیریم. به راحتی و با پاسخ دادن به چند سوال ساده میتوان موارد خوبی را برای قرار دادن روی سایت در اولین قدم آماده کرد.

  • هدف من از نمایش این سایت چیست؟
  • بازدید کننده و مشتری من به دنبال چه چیزی میگردد؟
  • من و یا شرکت من چیست و چگونه کار میکند؟
  • خدمات من؟
  • پروژه های من؟
  • اطلاعات و راه های تماس با من؟

حتما امتحان کنید. پاسخ دادن به این سوالات قدم بزرگیست برای حل این معضل برای اکثر کارفرمایان که وقتی بعد از بستن قرارداد از ما میپرسند:

“حالا چه مطالبی باید آماده کنیم؟”

و یا حتی خیلی از مشتری ها میگویند که اطلاعات دقیقی درمورد نحوه طراحی سایت و تولید محتوا نداریم. نداشتن اطلاعات کافی در رابطه با نوع طراحی ها و یا حتی تولید محتوا هیچ در مرحله اول هیچ مشکلی نیست. تنها باید بدانیم چگونه و از کجا شروع کنیم. پرسیدن چند سوال ساده از خودمان و پاسخ به آنها میتواند آمادگی ما را برای آغاز یک پروژه طراحی سایت بالا ببرد.

محتوای اولیه برای ساخت سایت طراحی سایت پپرو

از محصولات، پروژه ها و خدمات خود عکس و مطلب تهیه کنیم

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که میخواهید برای آن تبلیغات انجام دهید، هرگز از تهیه مطالب برای خدمات و محصولات خود غافل نشوید. به خوبی میدانیم که داشتن یک وب سایت مانند داشتن یه ویترین برای تبلیغ و ارائه خدمات و محصولات ماست. پس این ویترین باید به خوبی و به شکلی مفید آماده نمایش باشد. فاکتوری که میتواند وب سایت ما را برای بازدید کننده جذاب کند، نحوه نمایش خدمات و محصولات یا پروژه های ماست.

حتی اگر شما قصد استفاده از دیگر روش های تبلیغاتی را دارید، فراموش نکنید که ابزار اولیه شما محتوای شماست. این امکان وجود دارد که شاید هنوز بودجه شما برای هزینه های تبلیغاتی یا داشتن یک وب سایت کافی نباشد. اما جمع آوری اطلاعات، عکس یا فیلم و دسته بندی درست آنها در طول فعالیت مجموعه شما، این امکان را میدهد که در زمان شروع یک پروژه تبلیغاتی و یا طراحی وب سایت ، مسیر کاری روشنی داشته باشید.


محتوای اولیه برای ساخت سایت این امکان را به شما میدهد تا هنگاهی که قصد شروع یک پروژه طراحی سایت را دارید، بدانید از کدام نقطه میخواهید حرکت را آغاز کنید.

نوشته محتوای اولیه برای ساخت سایت اولین بار در شرکت پپرو پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *