بهترین برنامه‌های اندرویدی جهت برنامه نویسی با گوشی

بهترین برنامه های اندرویدی جهت برنامه نویسی

بهترین برنامه های اندرویدی جهت برنامه نویسی

سلام دوستان. در این بخش  مقاله بهترین برنامه‌های اندرویدی جهت برنامه نویسی با گوشی را برای شما قرار دهیم. در ادامه شما با ۱۰ مورد از برنامه های اندروید محبوب و پر طرفدار جهت برنامه نویسی آشنا می شوید. لطفا تا انتها با ما همراه باشید…

ابزار برنامه نویسی روی گوشی موبایل

۱- برنامه AIgoid یک دیباگر در برنامه نویسی

AIgoid جهت برنامه نویسی اندروید

AIgoid جهت برنامه نویسی اندروید

AIgoid یکی از بهترین برنامه‌هایی است که پس از نصب روی گوشی اندرویدی عاشق آن خواهید شد. این برنامه به یک دیباگر بلادرنگ و مکانیزم اجرای خط به خط کدها تجهیز شده است. به عبارت دقیق‌تر این برنامه گوشی اندرویدی شما را به زیرساختی برای توسعه نرم‌افزارها تبدیل می‌کند. از ویژگی‌های شاخص این برنامه به محیط پیشرفته توسعه یکپارچه، هایلایت کردن ساختارها، اضافه کردن نقاط شکست، آموزش قدم به قدم، تکمیل خودکار ساختارها و…. اشاره کرد.

شاید برایتان جذاب باشد : آموزش برنامه نویسی برای صفر کیلومترها

۲- برنامه Programming Hub کامپایلر آنلاین جهت برنامه نویسی

Programming Hub یکی دیگر از برنامه‌های قدرتمند در زمینه برنامه‌ نویسی است. این برنامه سریع‌ ترین راهکار برای یادگیری هر زبان برنامه‌ نویسی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا نقطه نظرات کارشناسان هر زبان را مشاهده کنید. فهرستی از برنامه‌های مهم و کاربردی همراه با مثال‌های زیبا و خروجی متناظر به برنامه‌ها به شکلی خوبی در این برنامه قرار گرفته است. از ویژگی‌های این برنامه به کامپایلر آنلاین زنده، پشتیبانی از زبان‌ها مدرن و…. اشاره کرد. این برنامه امکان برنامه‌ نویسی با زبان‌های مدرنی همچون JavaScript، PHP، python، Assembly، HTML، C، VB.NET، C++، C# و جاوا را امکان‌پذیر می‌کند.

۳- برنامه DroidEdit Pro ویرایشگر متنی جهت برنامه نویسی

یکی دیگر از برنامه‌ های خوبی است که به شما اجازه ویرایش طیف گسترده‌ای از کدها را می‌دهد. DroidEdit یک ویرایشگر متنی شبیه به Notepad++ برای کدها ارائه کرده تا به راحتی بتوانید روی تبلت یا گوشی از آن استفاده کنید. از ویژگی‌ های این برنامه می‌توان به های‌لایت کردن ترکیب نحوی زبان‌های مختلفی همچون سی، سی پلاس‌پلاس، سی شارپ، جاوا، HTML، CSS، جاوااسکریپت، پایتون، روبی، جست‌وجو و جایگزینی، تورفتگی خودکار، باز کردن مستقیم فایل‌ها از دراپ‌باکس یا فایل منیجر، به اشتراک‌گذاری اسناد روی سرویس‌های مختلف و… اشاره کرد.

۴- برنامه Udacity – Learn Programming آموزش آنلاین برنامه نویسی

Udacity یکی دیگر از برنامه‌های جذابی است که تجربه شما در برنامه‌ نویسی را بهتر می‌کند. این برنامه به شکل خوبی دروس برنامه‌ نویسی را به شما آموزش می‌دهد. فیلم‌های ارائه شده از سوی این برنامه اجازه می‌دهند در هر زمانی در حال یادگیری مفاهیم برنامه‌ نویسی باشید.

۵- برنامه AIDE- IDE for Android Java C++ بهینه‌سازی کدهای برنامه نویسی

AIDE یکی از بهترین برنامه‌ هایی است که برای برنامه‌ نویسی برنامه‌های مبتنی بر گوشی‌های اندرویدی در اختیار شما قرار دارد. این برنامه به توسعه‌دهندگان مسلط به مباحث برنامه‌ نویسی اجازه می‌دهد تا انواع مختلفی از برنامه‌ های کاربردی را ایجاد کرده و در ادامه به کامپایل، ویرایش و بهینه‌سازی کدهای خود بپردازند. این برنامه قادر است خطاهای موجود در خطوط برنامه‌ نویسی را به شکل خودکار شناسایی کرده و راهکاری برای برطرف کردن آن‌ها ارائه کند.

۶- برنامه C++ Programming جهت برنامه نویسی سی پلاس پلاس

C Programming این برنامه مخصوص برنامه‌ نویسانی است که عاشق زبان برنامه‌ نویسی سی پلاس پلاس هستند. این برنامه آموزش‌های مربوط به زبان برنامه‌ نویسی سی پلاس‌پلاس را روی گوشی اندرویدی در اختیارتان قرار می‌دهد. این برنامه بیش از ۱۴۰ برنامه، پرس‌وجو و سوالات مختلفی در ارتباط با زبان سی پلاس‌ پلاس را به شکل آماده و سازمان یافته در اختیار شما قرار می‌دهد. رابط کاربری این برنامه ساده بوده و محتوهای آن به راحتی قابل درک است.

۷- برنامه Learn Java راهنمای آنلاین برنامه نویسی به همرا سوالات متعدد

Learn Java راهنمای جامعی برای یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌ نویسی که همانا جاوا است ارائه می‌کند. این برنامه کاملا رایگان بوده، درس‌های درون آن به گونه‌ای تنظیم شده‌اند تا در کوتاه‌ترین و سریع‌ترین زمان مفاهیم این زبان را آموزش دهند.

۸- برنامه Programmer Keyboard صفجه کلید مجازی جهت برنامه نویسی

برخی از توسعه‌دهندگان به دلایل مختلف مجبور هستند از گوشی خود برای برنامه‌ نویسی استفاده کنند. بر همین اساس به صفحه‌کلیدهای مجازی خاصی نیاز دارند. این صفحه‌کلید رایگان به قابلیتی تجهیز شده که قادر است دستورات زبان PHP را به شکل خودکار پر کند.

حتما بخوانید : آموزش برنامه نویسی با ترفند جذاب بازی آنلاین برای تازه کارها

۹- برنامه C4droid ویرایشگر کاربردی برنامه نویسی

اگر برنامه‌ نویس زبان سی هستید به احتمال زیاد با C4droid آشنایی دارید. این ویرایشگر به شما اجازه می‌دهد در گوشی هوشمند خود به زبان‌های سی یا سی پلاس پلاس برنامه‌ نویسی کرده و در محیطی کاربرپسند پروژه‌های خود را مدیریت کنید.

۱۰- برنامه DroidScript – JavaScript IDE اضافه کردن امکانات کاربردی در برنامه نویسی جاوااسکریپت

DroidScript  به شما اجازه می‌دهد برنامه‌های کاربردی را با استفاده از جاوااسکریپت و از طریق تبلت یا گوشی هوشمند خود ایجاد کنید. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به اضافه کردن دکمه‌ها، متن، گرافیک، اضافه کردن موقعیت‌یاب جهانی، دوربین، قطب‌نما، شتاب‌سنج، بلوتوث، وای‌فای، ارسال و دریافت ایمیل و پیامک کوتاه، ساخت برنامه‌های محلی و بازی‌ها و ده‌ها ویژگی دیگر اشاره کرد.

The post بهترین برنامه‌های اندرویدی جهت برنامه نویسی با گوشی appeared first on آموزش برنامه نویسی.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *