اهمیت تعداد فالورها در شبکه های اجتماعی

همه ما دوست داریم تعداد زیادی از فالورها را داشته باشیم اما این عدد زمانی مهم و ارزشمند خواهد بود که افراد درستی شروع به فالوو کردنتان کنند. تعداد فالورهایی که در رسانه های اجتماعی دارید می تواند مهم باشد. اگر فردی شما را دنبال نکند نمی توانید محصول خود را بفروشید یا از آن ها بخواهید در ایمیل تان مشترک شوند اما موضوع مهم تر این است که وجود تعداد زیادی از فالورهایی که هیچ علاقه ای به محصولات یا خدمات شما ندارند نمی تواند به فروش یا مشترک شدن این افراد منجر شود. به جای اینکه تنها بر روی تعداد فالورها تمرکز داشته باشید، کیفیت مخاطبان خود را مدنظر قرار دهید. با مدیریت شبکه های اجتماعی و تولید محتوایی برای مشتریان هدف، خدمات با کیفیتی را از طریق رسانه های اجتماعی فراهم آورید. مخاطبان خود را آموزش دهید، سرگرم کنید و ارزشی به آن ها بدهید. برند خود را بر روی مخاطبانی بسازید که به محصولات و خدمات تان علاقه مند هستند. ممکن است اینکار رشد سریعی نداشته باشد اما رویکرد عالی است. اگر برند کوچکی هستید خود را با برندهای بزرگی که در صنعتتان حضور دارند مقایسه نکنید. این یک مقایسه عادلانه نیست.

اهمیت تعداد فالورها در شبکه های اجتماعی

اگر می خواهید رشد تعداد فالورهای خود را مشاهده کنید، انتظارات واقعی داشته باشید و به رشد طولانی مدت فکر کنید. هدف ماهانه برای افزایش فالور را بر روی ۱۰ درصد در ماه یا ۵۰۰ فالور در هر چهار ماه تنظیم کنید. در نهایت به جای اینکه تنها بر روی ارزش عددی تعداد فالورهای خود تمرکز کنید، بهتر است معیارهای موجود را برای به دست آوردن بینش دقیق تر ارزیابی نمایید.

این معیارها عبارتند از :

• نرخ تعامل

• کلیک و مشاهده سایت

• افزایش ترافیکی سایت یا تبدیل به مشتری از طریق رسانه های اجتماعی

• نرخ تبدیل کمپین

• منشن های رسانه اجتماعی

• اشتراک گذاری محتوا یا پست

اگر شما از اينستاگرام به درستی استفاده کنيد به موفقیت در تجارت شما کمک مي شود و ميتواند به شما کمک کند تا مشتريان بيشتری را به تجارت خود سوق دهيد و شهرت شرکت خود را ميان در ميان مشتريان افزايش دهيد. خيلی از تجارت ها موفقيت های بسياری را از اکانت اينستاگرام خود مشاهده مي کنند. شما مي توانيد فالوور های زيادی را توسط استراتژی های مختلف مثل فالو کردن ديگران، پست کردن تصاوير زيبا، به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، کامنت گذاری درست در زير عکس ديگران و تگ کردن عکس ها به دست بياوريد. اين استراتژی ها به شما کمک مي کند تا فالوور خود را افزايش دهيد ولی اين روش ها به آرامی تعداد فالوورهای شما را افزايش مي دهند. بهتر است پیج های بیزینسی که در ابتدای راه فالور کمتری دارند از خرید فالور فیک استفاده کنند تا فالورهاي ابتدايي با نرخ بيشتري پيج را فالو كنن. اما دقت کنید در طولانی مدت درگیر چاه فالوور فیک و ممبر فیک و بازدید و لایک فیک نشوید.

در صورتی که در زمینه خدماتی چون طراحی سایت ، بهینه سازی وبسایت ، بازاریابی اینترنتی نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان ما در مجموعه سمانیک در تماس باشید.

نوشته اهمیت تعداد فالورها در شبکه های اجتماعی اولین بار در سمانیک. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *