(Off-page-seo) یا سئو خارجی چیست

off page seo یا سئو خارجی چیست

سئو خارجی یا  off page seo به تمامی کارها و شیوه های سئو که در بیرون از وب سایت به جهت پیشرفت و افزایش اعتبار رتبه سایت که در برآیندهای موتورجستجوی گوگل اعمال می کنید را سئو خارجی گویند.

عوامل موثر  off page seoحاوی افزایش محبوبیت، پیوستگی اطمینان و توانایی وب سایت است. این کار با شناسایی سایت ازطریق دیگر محیط های مهم در اینترنتحاوی وب سایت ها، فروم ها، شبکه های اجتماعی و … اعمال می شود.

لینک ها در سایت باعث می شود کیفیت محتوای سایت تایید شوند یا به بیان دیگر لینک سازی  ( لینک بیلدینگ ) برای وب سایت شما می باشد که به افزایش رتبهسایت کمک می کند.

 

Off page seo  سئو خارجی حاوی چه مواردی میباشد:

لینک بیلدینگ (Link building):

 

لینک بیلدینگ

 

به مجموعه عملیاتی که سبب می شود لینک سایت شما در همه وب سایت ها جا بگیرد لینک بیلدینگ  گویند. در حقیقت لینک بیلدینگ به مجموعه ای گفته می شودکه با ابداع شبکه ای از بک لینک ها، سبب ازدیاد بالا رفتن سایت در برآیند جستجو می شود.که پرکاربردترین و اثرگذارترین عامل موثر در رتبه بندی در سئو خارجی میباشد.

 

شبکه های اجتماعی (Social Media):

شبکه های اجتماعی (Social Media)

استفاده از  شبکه های اجتماعی باعث می شود جذب بیشتر بازدید کننده  حقیقی سایت و ازدیاد تعداد صفحات بازدید شده می تواند روش مناسبی برای  رتبه بهتر درسایت الکسا و افزونی فروش باشد.این اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی مثل گوگل پلاس ، فیس‌ بوک ، اینستاگرام ، تلگرام و توییتر و… می تواند تمامارتبه شما را در سئو تغییر بدهد. اگر تعداد کمی از مطالب شما در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود نتیجه آن بی تأثیر نیست و نتیجه رضایت بخشیخواهید داشت.

ثبت سایت در گوگل مپ (Site Map):

ثبت سایت در گوگل مپ (Site Map)

گوگل دارای ابزارها ی مختلفی برای افراد و کسب و کارها دارد. پس از طراحی سایت، افزون بر کارهای سئو که می‌تواند انگیزه جذب مخاطبان از روش نتایج جستجو به سایت شما شود، راه ‌های گوناگون دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند منشا ی برای تاسیس اعتماد و جذب مخاطبان سبب کسب و کار و سایت شما باشند. گوگل مپ این امکان را به شما می دهد که اگر دفتر کار یا جای  را بخواهید جستجو کنید اطلاعات آن را در سمت راست نتایج جستجو به همراه اطلاعات آن به شما نمایش می دهد ، که  این اطلاعات شامل ساعت کاری آدرس سایت اطلاعات تماس و امکان ثبت تصویر می باشد.

 

بازاریابی محتوا( Content Marketing ):

بازاریابی محتوا(Content Marketing )

یک استراتژیک برای بازاریابی می باشد که روی ایجاد و پخش محتوای مهم تمرکز دارد.این شیوه می توانید مخاطبان را در کنار خود حفظ کنید و به سبب راه های دیگر بهمشتری سودآور تبدیل کنید. بازاریابی محتوا یک فرایند ادامه دار و تداوم یافته می باشد.

دیجیتال مارکتینگ  (Digital Marketing):

دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing)

به گروه کارهایی که سبب ترویج محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی که تمام فعالیت های بازاریابی آنلاین شما را حمایت می کنند بازاریابی دیجیتالی گویند. در حقیقت دیجیتال مارکتینگ خیلی وسیع تر از دیگر روش های بازاریابی در کسب و کارهای سنتی است. کانال های دیجیتالی چون موتور جستجوی گوگل، شبکه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت ها را به برای دستیابی به مشتریان کنونی و آینده خود قرار می دهند.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

بازاریابی محتوا

برنامه های تلفن همراه

بروشورهای آنلاین و کاتالوگ های آنلاین

شبکه های اجتماعی

ایمیل مارکتینگ

پست های وبلاگ

تکنیک لینک طعمه (Link Bait):

تکنیک لینک طعمه (Link Bait)

لینک طعمه یا link bait  یکی از جدید ترین معناهای معروف در ساخت لینک است(چیزی  به حدی دلنشین باشد که  دقت مردم را جذب می کند) تلاش مجموع مدیران وب سایت‌ها این است که یک سایتی با آمار بالای بازدید کنندگان باشد، چون اهمیت و ارزش  یک وب سایت به دیده شدن مطالب و محتویات داخل آن است.

قسمت های یک لینک طعمه یا (link bait)

عنوان مطالب:
عنوان مطالب جوری  بنویسید که تماماً دردید باشد و بازدیدکنندگان را تحریک به خواندن بقیه متن کند.

اطلاعات صفحه:
توضیحاتی درباره ادامه مطلب و جذب بازدید کنندگان سایت برای ماندن در این صفحه

بخش مهم:
بخشی است که باید کاربر اطلاعات مورد نظر خود را بدست آورد

اشتراک گذاری:
مهم‌ترین بخش اشتراک گذاری در یک لینک طعمه می باشد

اگر مطالب سایت شما مفید باشد بازدید کنندگان به سایت شما لینک می دهند که  جالب اینکه خواننده  از لینک دادن به سایت  شما سود خواهد برد .

 

بازاریابی از روش ویدیو (Video Marketing):

بازاریابی از روش ویدیو (Video Marketing)

یکی از راه‌هایی که می‌توان در زمینه ‌ی بازاریابی دیجیتالی یا بازاریابی اینترنتی تلاش بسیار کرد، سود بردن از ویدئومی باشد.

استفاده از ارائه اطلاعات است که می‌توانید با کمک گرفتن از تصاویر فیلم و کلیپ منظور خود را به باقی افراد انتقال دهید و آن‌ها را در جریان بگذارید، این روزها خیلی بیش‌ تر از قبل مورد توجه برای صاحبان کسب‌ وکارهای بزرگ قرارگرفته است.

حتی می‌توانید برای سایت و یا برند خود عمل به مهیا و فراهم و ترویج ویدیو بپردازید که به این فرایند ویدیو مارکتینگ گفته می‌شود و برای وب ‌سایت و برند می‌تواند مفید باشد.ویدیو به راحتی در دسترس می باشد و امکانات نامحدود می باشد که  مشتریان میتوانند با استفاده از تلفن های هوشمند  با ویدیو های آنلاین در هر زمان و مکانی دسترسی داشته باشند.

 

پرسش و پاسخ (Answer Questions):

پرسش و پاسخ

شما می توانید در سایت هایی که برای پرس و پاسخ می باشند با جواب دادن به سوالات دیگر کاربران  و پاسخ دادن به سوالات مرتبط می توانید معیار محبوبیت خود را در در این گونه جایگاه هایی افزایش دهید و می توانید  یک لینک در سایت خود قرار دهید تا کاربران بتوانند اطلاعات بهتری بدست بیاورند. بدین شیوه افراد را به سایت خود راهنمایی کرده اید

فروم مارکتینگ (Forum Marketing):

فروم مارکتینگ (Forum Marketing)

فروم های که شامل گروه و افرادی زیادی هستند که مرتبط با فروم سایت خود را پیدا کنید و درآنها عضو شده و پاسخ سوالات افراد را بدهید و اطلاعات خود را اشتراک بگذارید  و شر کنید این روش باعث می شود بین افراد متخصص در یک زمینه ی خاص باعث دیده شدن شما شود.

ثبت وب سایت در دایرکتوری ها (Directory Submission):

ثبت وب سایت در دایرکتوری ها (Directory Submission)

سایت های هستند که می توانید سایت و وبلاگ تان را در آن ثبت کنید و برخی از سایت ها میتوان مقالات را در آنها قرار داد که می توانید نام سایت خود را در آن اضافه کنید و کاربران را به سایت خود راهنمایی کنید.و جالب تر اینکه اینگونه  سایت ها به صورت رایگان می باشند.

 

 

نوشته (Off-page-seo) یا سئو خارجی چیست اولین بار در سمانیک. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *