بهترین وب سایت ها جهت آموزش برنامه نویسی اندروید بدون کدنویسی

بهترین وب سایت ها جهت آموزش برنامه نویسی اندروید بدون کدنویسی

بهترین وب سایت ها جهت آموزش برنامه نویسی اندروید بدون کدنویسی

تا به حال به یادگیری برنامه نویسی اندروید بدون کدنویسی فکر کرده اید؟ در این مطلب به معرفی بهترین وب سایت ها جهت آموزش برنامه نویسی اندروید بدون کدنویسی خواهیم پرداخت. لطفا با ما همراه باشید…

آموزش برنامه نویسی اندروید بدون کدنویسی

خیلی از دوستان و افراد مبتدی، و یا افرادی که زمان کافی جهت یادگیری برنامه نویسی اندروید ندارند، قطعا بسیار خوشحال می شوند که بتوانند برنامه نویسی اندروید را بدون کد نویسی یادبگیرند. در زیر با ۵ وب سایت از بهترین وب سایت ها جهت آموزش برنامه نویسی اندروید بدون کدنویسی آشنا خواهید شد:

 

۱- آموزش برنامه نویسی اندروید بدون کد نویسی با وب سایت Andromo

وب سایت Andromo

وب سایت Andromo یکی از معروف‌ ترین پلتفرم‌هایی است که برای یادگیری برنامه نویسی اندروید بدون کد نویسی به کار گرفته می‌شود. برای ساخت یک برنامه از طریق این سایت تنها باید سه مرحله را پشت سر بگذارید.

۱٫یک پروژه Andromo ایجاد کنید.

۲٫ فرم‌های تقریبا ساده که برای اضافه کردن ویزگی‌هایی همچون عناصر گرافیکی، محتوا و سایر ملزوماتی که برای ساخت یک برنامه کاربردی به آن نیاز دارید.

۳٫ کلیک کردن دکمه ایجاد به منظور ساخت برنامه کاربردی

بر عکس بسیاری از سایت‌های سازنده برنامه، Andromo هیچ پیش نمایشی از برنامه‌ای که در حال ساخت آن هستید ارائه نمی‌کند. در نتیجه نمی‌توانید مشاهده کنید که برنامه نهایی چگونه خواهد بود و آیا ضرورتی دارد که تغییراتی در قالب‌بندی به وجود آید یا خیر. پس از آن‌که برنامه کاربردی ساخته شد از طریق ایمیل برنامه برای شما ارسال می‌شود. این سایت همچنین از امکان آپلود برنامه ساخته شده به فروشگاه گوگل پلی نیز پشتیبانی نمی‌کند. همچنین تبلیغاتی نیز درون برنامه کاربردی شما قرار می‌گیرد. اما اگر ۸ دلار در ماه پرداخت کنید، تبلیغات حذف خواهند شد و قادر خواهید بود ۵۰ برنامه در ماه ایجاد کنید.

۲- آموزش برنامه نویسی اندروید بدون کد نویسی با وب سایت AppsGeyser

وب سایت AppsGeyser

وب سایت AppsGeyser

وب سایت AppsGeyser کاملا رایگان است. این سایت برای یادگیری برنامه نویسی اندروید چند مزیت مهم دارد، اول آن‌ که خبری از ساخت اشتراک و پرداخت پول وجود ندارد، محدودیتی در کار نیست که همین موضوع باعث می‌شود به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید. در این سایت بیش از ۵۰ قالب آماده برای ساخت برنامه‌ها به ساده‌ترین شکل در اختیارتان قرار دارد.

این سایت از یک صفحه پیش‌نمایش برای نشان دادن برنامه‌ای که ساخته خواهد شد استفاده کرده، اما برای استفاده مستمر از این ویژگی سازندگان سایت باید تغییراتی در آن اعمال کنند. با توجه به این‌که سایت فوق خدمات را رایگان ارائه می‌کند در نتیجه قابلیتی برای انتشار برنامه روی فروشگاه گوگل پلی ارائه نمی‌کند. دقت کنید که اگر در نظر داشته باشید برنامه‌ای برای کسب درآمد ایجاد کنید ۵۰ درصد از سود برنامه ساخته شده به این سایت اختصاص پیدا می‌کند.

۳- آموزش برنامه نویسی اندروید بدون کد نویسی با وب سایت AppMachine

وب سایت AppMachine

وب سایت AppMachine

وب سایت AppMachine در مقایسه با دو نمونه‌‌ای که به آن اشاره داشتیم کمی متفاوت عمل کرده و تقریبا پولی است، البته شما تنها زمانی باید هزینه کنید که در نظر داشته باشید برنامه خود را در فروشگاه گوگل پلی یا سایر پلتفرم‌ها قرار دهید.

در این سایت شما به ۹۲ قالب مختلف برای ساخت یک برنامه کاربردی و همچنین پیش‌نمایشی برای نشان دادن نحوه ساخت برنامه و انجام تغییرات احتمالی روی برنامه دسترسی خواهید داشت. همچنین راهکاری برای مقایسه برنامه ساخته شده روی دستگاه‌های مختلف در اختیارتان قرار می‌دهد. هر زمان در نظر داشتید برنامه خود را آزمایش کنید، این سایت یک کد QR ارائه می‌کند تا از طریق اسکن آن بتوانید برنامه کاربردی را روی گوشی خود باز کنید.

۴- آموزش برنامه نویسی اندروید بدون کد نویسی با وب سایت AppMakr

وب سایت AppMakr

وب سایت AppMakr

وب سایت Appmakr با دریافت ۲ دلار در ماه به شما اجازه می‌دهد برنامه خود را ایجاد کنید. پس از ساخته شدن برنامه عبارت Appmakr در برنامه درج می‌شود. البته این سایت به شکل رایگان نیز قابل استفاده است که تنها اجازه می‌دهد سایت‌های موبایلی خود را انتشار دهید.

اما برای آن‌که بتوانید یک برنامه را با این سایت ایجاد کنید حداقل به یک پلن basic نیاز دارید. از ویژگی‌های شاخص این سایت می‌توان به قابلیت کشیدن و رها کردن برای قرار دادن عناصر درون یک و ارائه پیش‌نمایشی از برنامه‌ای که در حال روی آن هستید اشاره کرد. پشتیبانی فنی از دیگر ویژگی‌های شاخص آن به شمار می‌رود.

۵- آموزش برنامه نویسی اندروید بدون کد نویسی با وب سایت AppyPie

وب سایت AppyPie

وب سایت AppyPie

وب سایت AppyPie یکی دیگر از سایت‌های معروف در این زمینه است. این سایت نیز اجازه می‌دهد از طریق تکنیک کشیدن و رها کردن عناصر به درون برنامه‌ای که در حال ایجاد آن هستید اضافه کنید. همچنین ویدیوهای آموزشی را برای ساخت برنامه‌های پیش‌روی در اختیارتان قرار می‌دهد.

نسخه رایگان این سایت به شما اجازه می‌دهد تنها ظرفی ۴۸ ساعت برنامه ساخته شده را ویرایش کنید. دقت کنید که شما نشان AppPie را روی همه برنامه‌های خود خواهید داشت، حتا اگر از نسخه‌های تجاری استفاده کنید بازهم این نشان را مشاهده خواهید کرد.

پیشنهاد ویژه ۱ : بهترین برنامه‌های اندرویدی جهت برنامه نویسی با گوشی

پیشنهاد ویژه ۲ : پکیج آموزش برنامه نویسی اندروید+ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

The post بهترین وب سایت ها جهت آموزش برنامه نویسی اندروید بدون کدنویسی appeared first on آموزش برنامه نویسی.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *