سئو سایت دو زبانه

سئو کردن وب سایت دو زبانه

سئو وبسایت دوزبانه

 

سئو سایت دو زبانه

شاید یکی از پیچیده‌ترین پروژه های سئو، سئو سایت دو زبانه باشد، حال اهمیت سئو کردن یک وبسایت دوزبانه چیست؟
برای شرکت‌هایی که در کنار فعالیتهای داخلی در عرصه بین المللی نیز حضور دارند، پشتیبانی سایت از زبانهای دیگر مخصوصا انگلیسی اهمیت زیادی دارد. اما این پشتیبانی بدون سئو جداگانه سودی حداقل در نتایج ندارد. مطالب و کلمات کلیدی باید متناسب با سرچ های آن زبان انتخاب شود.

نکته بسیار مهم در سئو سایت دو زبانه یا چند زبانه ایجاد فولدر برای زبان جدید است حتی بهتر است از زیر دامنه برای زبان های دوم به بعد استفاده کنید. به هیچ وجه در یک صفحه ثابت از دو زبان استفاده نکنید. چرا که خزنده های گوگل به کد های بک اند شما دسترسی ندارند و حتی به تگ lang نیز توجهی چندانی نمی‌کنند.
توجه داشته باشید این صفحات جدید ارزشمند هستند و باید به صورت جداگانه ایندکس شوند پس هرگز نباید از Canonical استفاده کنید.

در ادامه شاید ظاهر در سئو سایت دوزبانه تاثیر مستقیم نداشته باشد. اما با توجه به تغییر جهت نوشتاری باید ساختار قالب تغییر کند، تا نرخ خروج کاربران بر اثر ux ضعیف پایین نیاید. تصور کنید شما در نسخه تلفن همراه سایتتان منویی دارید که به علت فارسی بودن زبان اصلی سایت از سمت راست باز می شود، در حالی که کاربران انگلیسی زبان با چنین ساختاری آشنا نیستند و این باعث سردرگمی و خروج آنها می شود.
در پایان متخصصین ما آماده پاسخ گویی و ارائه مشاوره به شما عزیزان جهت سئو سایت دوزبانه هستند. همچنین می توانید سئو سایت دو زبانه خود را به ما بسپارید.

 

سفارش سئو سایت

 

نوشته سئو سایت دو زبانه اولین بار در طراحی سایت - بهینه سازی و سئو سایت پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *