چطور با تولید محتوا ی تازه ترافیک سایتمان را افزایش دهیم

چطور با تولید محتوای آموزشی تازه برای سایت باعث سئو بهتر و افزایش بازید و ترافیک سایتمان شویم

ساخت و تولید محتوا ی  آموزشی  تازه و منحصر به فرد برای سایت یک استراتژی قدرتمند برای افزایش ترافیک و کسب رتبه است. علت اینکه اکثر سایت‌های خبری در نتایج اول گوگل هستند به علت تولید محتوای الکترونیکی هرروزه و بروز برای سایت شان هست.

۱ .  داشتن برنامه زمانی منظم در تولید محتوا برای سایت

شما باید در یک برنامه زمانی منظم محتوا برای سایت تان تولید و به آن اضافه کنید. اگر شما به این برنامه‌تان پایبند باشید با این کار در بسیاری از وبلاگ‌ها درباره شما صحبت خواهد شد. استفاده از سایت شما توصیه می‌شود و ضمن افزایش ترافیک سایت رتبه‌ی عالی تری برای آن کسب خواهید کرد.

۲ . استفاده از اهرم اکانت های شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی محتوایی

با تولید محتوای مناسب و بازاریابی محتوایی صحیح در شبکه‌های اجتماعی می تواین باعث افزایش ترافیک و بازدید بیشتر به وب‌ سایت مان شویم. بنابراین , پس از تولید محتوای تازه آن را در اکانت های مختلف‌تان در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید و فعالیتتان را در این زمینه گسترش دهید.

۳ . ایجاد لینک برای سایت تان توسط افراد لینک دهنده برای بازاریابی محتوایی

دایرکتوری‌های وبلاگ یک فرصت برای به اشتراک گذاشتن محتوای آموزشی شما و گرفتن لینک هستند. تعداد کمی از سایت‌ها هستند که فرایند بازاریابی محتوایی شما را قبول می‌کنند که سایت شما ثبت شود و لینک شما در سایتشان قرار بگیرد.
با ساخت محتوای الکترونیکی آموزشی مناسب و انتشار در این وبلاگ ها و ارجاع لینک باکیفیت به سایتتان باعث ایجاد رتبه یک تا ۲ هفته ای در سایت تان و افزایش بازدید خواهید شد.
اگر سئوی داخلی سایت شما به خوبی انجام‌ شده باشد با داشتن یک سایت تولید محتوا, خیلی راحت تر می توانید در سئو و بهینه سازی سایت تان برای گوگل و بقیه موتورهای جستجو موفق باشید. دقت داشته باشید قسمت اصلی فرایند سئو سایت که تحت کنترل شما است سئوی داخل سایت می باشد.
ضمن اینکه باید همیشه به یاد داشته باشید که اقدامات کوچک باعث ایجاد نتایج بزرگ می‌شود.

فاکتورهای به‌روز بودن محتوای تازه برای سایت: ۱۰ فاکتور که می‌تواند به روز بودن محتوای آموزشی تولید شده در سایت را تحت تأثیر قرار دهد

یکی از فاکتورهای رتبه دهی گوگل برای نتایج آن بحث آپدیت و به‌روز بودن محتوای یک سایت است.
گوگل تاکید زیادی برای به‌روز بودن محتوا برای پرس و جوهای کاربران در نتایجش دارد که از سال ۲۰۱۱ به بعد جزو فاکتورهای اصلی درآمده است. بنابراین برای اینکه در گوگل اول باشیم و یا حداقل در صفحه اول گوگل قرار بگیریم باید به این نکات دقت داشته باشیم.

گوگل چطور به تازه بودن محتوای آموزشی سایت نمره تخصیص می دهد؟

نمره‌ی دریافتی هر صفحه بر مبنای پرس‌و‌جوهای کاربران صورت می‌گیرد, بعضی از این پرس و جوها نیاز به محتوا تازه دارند و در تعداد کمی از موارد استنادهای قدیمی تر معتبرترند.
علامت‌ها: رویدادهای جدید, اخبار داغ و به‌روزرسانی‌های مکرر
گوگل یک بینش عالی در استفاده از علامت‌های بروز بودن دارد و محتوای خودش را بر مبنای آن تشخیص می‌دهد.

 

  • تازگی بر مبنای زمان آغاز کار سایت تولید محتوا

یک صفحه وب نمره‌ای بر مبنای زمان آغاز کار از زمان نمایه شدن در گوگل می‌تواند بگیرد. گوگل این زمان را مبنا قرار می دهد که بحث نمایه شدن و یا پیدا کردن اولین لینک برای این موضوع است. البته در بعضی درخواست‌ها موارد قدیمی تر استناد بیشتری دارند و نمره بر حسب اختلاف زمان منجر به رتبه دهی می گردد.

تولید محتوای آموزشی برای سایت
زمان تولید محتوا در سایت
  • تغییرات یک مطلب و تأثیر بر فاکتور تازگی محتوای الکترونیکی

موتورهای جستجو می‌توانند به صورت منظم آپدیت شدن و تغییراتی که شما در محتوای آموزشی یک صفحه سایت می‌دهید را رصد کنند و از تغییرات آن مطلع می‌شوند.
این تغییرات می‌تواند تغییر در بدنه متن ‌باشد. اگر در یک متن چند پاراگراف اضافه شده باشد تأثیر بیشتری نسبت به متنی دارد که فقط در چند جمله تغییر کرده است.

  • نرخ تغییرات فایل و اینکه چطور روی تازگی تأثیر می‌گذارد

محتوایی که اغلب تغییر می‌کند نسبت به محتوایی که فقط یک‌بار تغییر در سال دارد تأثیر متفاوت تری دارد. برای مثال یک فایلی که اغلب ویرایش هر روزه می‌شود نسبت به فایلی که به صورت استاتیک و ثابت در سایت است می‌تواند نمره بهتری بگیرند.

  • ایجاد تازگی با ساخت صفحه جدید برای سایت و تولید محتوا

بعضی از سایت‌ها هستند که یک صفحه جدید به منوی ناوبری اصلی‌شان اضافه می‌کنند. این نوع از سایت‌ها که هر از چند مدت به‌روز می‌شوند تأثیر بیشتر می‌گذارد.
سئو کاران بر این باورند که ۲۰ تا ۳۰ درصد صفحات باید در هر سال به‌روز شوند و محتوای تازه با این کار ایجاد گردد. پس از جمله فاکتورهایی که باید در نظر بگیریم ایجاد چند صفحه در طول زمان و همچنین تعداد آن است.

  • تغییر در محتوای اصلی سایت به مقدار بیشتر

تغییرات ایجاد در مناطق مهم یک فایل علامت تأثیرگذار تری برای تازگی نسبت به قسمت‌های بااهمیت کمتر است.
تگ‌ها و بدنه اصلی متن مخصوصاً بالای فولد(قسمتی از سایت که پس از ورود بیشتر در دید بیننده است) جزو منطقه‌ای مهم هستند؛ و مناطق کم اهمیت تر شامل قسمت منوها, قسمت تبلیغات, قسمت پایین در دید بیننده, پانوشت و نظرات هستند.

  • نرخ تازگی علامت‌های ایجادشده روی لینک‌ها 

اگر یک صفحه وب افزایش در نرخ رشد لینک ها داشته باشد از نظر موتورهای جستجو این شاخصی برای میزان تازگی است مثلاً بجای ایجاد لینک یک‌باره در سایت بیاید به صورت منظم برای سایت خود لینک کمتر ولی همیشگی ایجاد کنید.
حتی این خود یک شاخص اسپم بودن لینک ها است و باید مراقب باشید که موتورهای جستجو رفتار شما را زیر نظر دارند. شما باید یک روند لینک گرفتن حتی از محتواهای قدیمی تر خود داشته باشید. دقت داشته باشید که رعایت همین نکات ساده باعث که در صفحه اول گوگل قرار بگیریم.

  • لینک‌هایی که از سایت‌های تازه و به روز گرفته می‌شوند ارزش بیشتری دارند

گرفتن لینک از سایت معتبر و به‌روز علاوه بر تأثیر در فاکتور تازگی روی اعتبار لینک های شما موثرتر خواهد بود؛ بنابراین لینکی که از یک صفحه چند سال گذشته می‌اید ارزش کمتری نسبت به لینکی دارد که مربوط به محتوای منتشر شده جدید است.

  • تغییر در علامت‌های انکور تکست یا متن لینک و تاثیر در به روز بودن سایت

اگر یک وب‌سایت به طور چشمگیری در طول زمان تغییر می‌کند باید حساسیت داشته باشد که از انکور تکست های جدید در لینک‌هایش استفاده کند. به عنوان مثال اگر قبلا محتوایی مربوط به اتومبیل داشتید و الآن موضوع آشپزی را پیگیری می‌کنید شما باید انکور تکست های جدید بسازید. چون گوگل تشخیص می‌دهد که لینک‌های متنی قدیمی مرتبط با موضوع جدید نیستند و باید به فکر اصلاح و ساخت لینک‌های متنی جدید باشید.

ایجاد صحیح انکور تکست و تولید محتوا برای سایت
ایجاد صحیح انکور تکست
  • رفتار کاربران و تأثیر بر شاخص تازگی محتوای آموزشی سایت

وقتی که کاربران به سایت ما می آیند و می‌بینند یک مقاله از سه سال پیش در سایت قرار دارد چه اتفاقی می‌افتد؟
معمولاً افراد در انتخاب دو محتوا یکسان ولی زمان‌های متفاوت محتوای جدید را انتخاب می‌کنند؛ و هنگام مواجه‌شدن با محتوای قدیمی کاربران زمان کمتری نسبت به محتوای جدید در سایت سپری می‌کنند و از دکمه برگشت و حتی خروج از سایت استفاده می‌کنند.

  • اسناد قدیمی تر و محتوای تولید شده در سایت ها

گوگل با توجه به درخواست‌های کاربران تشخیص می‌دهد که همیشه موارد جدید مبنا نیست و در این موارد گوگل سن یا قدمت سند ایجادشده شاخصی برای رتبه دهی گوگل می‌گردد.
بنابراین فاکتور تازگی بستگی به نوع درخواست انجام‌شده توسط کاربران دارد. برای بعضی درخواست‌ها مطالب آپدیت فاکتور تازگی است و برای بعضی درخواست‌ها فاکتور سن برای تازگی در نظر گرفته می‌شود.
به طور کلی تازه بودن, مرتبط بودن و رعایت صداقت در ساخت مطالب باعث کسب رتبه بهتر در محتوای الکترونیکی آموزشی سایت شما و در نتیجه افزایش ترافیک و بازدید می‌شود.

به نظر شما فاکتورهای ذکر شده برای ساخت و تولید محتوای آموزشی الکترونیکی تازه برای سایت تاثیری در سئو و بهینه سازی سایت در گوگل , افزایش بازید و ترافیک سایتمان دارد یا نه؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته چطور با تولید محتوا ی تازه ترافیک سایتمان را افزایش دهیم اولین بار در مدیر سئو | آموزش سئو | بهبود جایگاه سایت در گوگل پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *