بازیاتو، اولین وبسایت تخصصی معرفی و بررسی بازی‌های موبایل

به عنوان اولین پست مربوط به استارتاپس در همیار آی‌تی قصد معرفی اولین وبسایت تخصصی معرفی و بررسی بازی‌های موبایل را داریم، بازی یکی از لذت بخش‌ترین تفریحات دنیاست. تا همین چند سال پیش بازی‌ها شکل دیگه‌ای داشتن و اگه بچه بودی فقط می‌تونستی اکثر بازیاتو داخل کوچه و با بچه‌های محل انجام بدی. اما حالا شرایط فرق کرده، بازی‌های جذابی که روی انواع گوشی نصب میشه، میتونه اوقات فراغت بچه‌ها و حتی بزرگترها رو به خوبی پر کنه.

بازیاتو آگهی رپورتاژ , بازیاتو، اولین وبسایت تخصصی معرفی و بررسی بازی‌های موبایل, همیار آی تی

سایت‌های زیادی برای دانلود بازی ساخته شده تا هر موقع که خواستی بازیاتو از این سایت‌ها دریافت کنی و از بازی با اون‌ها لذت ببری. تفاوت این سایت‌ها در میزان تخصصی بودن و به روز بودن اون هاست. همچنین بعضی از سایت‌ها اطلاعات کافی از بازی‌های مختلف در اختیار مخاطب قرار نمیدن!

بازیاتو یکی از بروزترین سایت‌های ارائه دهنده لینک اختصاصی دانلود بازی است. شما در بازیاتو می‌توانید قبل از دانلود انواع بازی، اطلاعات کامل و جامعی را از بازی مد نظر خودتون کسب کرده و بعد اقدام به دانلود بازی‌ها کنید. همچنین در کنار لینک اختصاصی، لینک مربوط به مارکت‌های مختلف نیز قابل دریافت است.

بنابراین اخبار مهم بازیاتو از بازیاتو بگیر! معرفی بهترین و به‌روزترین بازی‌های موبایل به صورت روزانه باعث شده تا عاشقان گیم‌های موبایلی، تمام اطلاعات و اخبار بازی‌ها رو از اینجا دریافت کنند.

یکی از پر طرفدارترین بخش‌های سایت این است که علاوه بر معرفی و بررسی بروزترین و بهترین بازی‌های موبایلی، می‌توانید مقالات ویژه‌ای هم پیرامون محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل بخوانید.

بازیاتو بهترین و جدیدترین بازی‌ها را در اختیار تو قرار می‌دهد و با اطلاعاتش لذت بازی را برایت چند برابر می‌کند. پس بازیاتو از بازیاتو دریافت کن!

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *